Future Ready Harbour Concept – Towards Sustainable Maritime Ecosystem

Business Finland logo
Future Ready Harbour Concept – Towards Sustainable Maritime Ecosystem on Business Finlandin rahoittama yhteiskehittämishanke.

Hankkeen tavoitteet ovat:

• Rakentaa konsortio kestävän tulevaisuuteen tähtävän meriteollisuuden ekosysteemin toimijoista, joka auttaa ja tukee suomalaisten yritysten mahdollisuuksia kehittää liiketoimintamahdollisuuksia ja innovatiivisia ratkaisuja kasvavien maailmanmarkkinoiden tarpeisiin.
  • Luoda tutkimuksen ja kehityksen tiekartta tulevaisuuden satamaa varten, jossa määritellään tärkeimmät tutkimuksen ja tuotekehityksen osaalueet  ja kehityspolut, ja joka tunnistaa konkreettisia TRL 6 tason ratkaisuihin pyrkiviä hankeideoita. Lisäksi tiekartta auttaa tunnistamaan ja määrittelemään tehtäviä ja rooleja organisaatioiden kesken.
  • Yhteiskehittämishankkeen tehtävänä on myös tehdä ehdotus ja suunnitelma ensimmäiselle yhteisinnovointihankkeelle.

Lue lisää hankkeesta hankkeen englanninkieliseltä sivulta.

Future ready harbour concept – towards sustainable maritime ecosystems
Kesto:  01.08.2020-31.01.2021
Rahoittaja: Business Finland/ Co-creation-hanke
Muut rahoittajat: Vaasan yliopisto