Strategic Intelligence for Fleet Management - S4Fleet

Business Finland logo
Service Solutions for Fleet Management (S4Fleet) -tutkimusohjelma tutkii teknologisten läpimurtojen avaamia palveluliiketoiminnan mahdollisuuksia. Ohjelman tavoitteena on kartoittaa ja hyödyntää mahdollisuuksia ja haasteita, jotka liittyvät olemassa olevien teknologioiden soveltamiseen globaalisti hajautuneessa asiakaskunnassa. Vahvassa konsortiossa ovat mukana yliopistojen lisäksi alan johtavat teollisuusyritykset.

Strategic Intelligence for Fleet Management - S4Fleet
Kesto: 1.10.2015-31.12.2017
Vastuuhenkilö: Professori Marko Kohtamäki
Tutkimusryhmä:  Strateginen liiketoiminnan kehittäminen