Ilmoittautuminen avoimen yliopiston opintoihin on alkanut

Tyttö hymyilee Konttori-rakennuksen vierellä
Ilmoittautuminen lukuvuoden 2022-2023 opintoihin on alkanut keskiviikkona 10.8.2022 klo 10. Tutustu tarjontaamme ja ilmoittaudu mukaan!

Ilmoittautuminen Vaasan yliopiston avoimen yliopiston lukuvuoden 2022-2023 opintoihin on käynnistynyt keskiviikkona 10.8.2022 klo 10.00. Opiskelijat voivat ilmoittautua nyt koko lukuvuoden opintoihin - siis myös sellaisille opintojaksoille, jotka käynnistyvät vasta keväällä 2023. Ainoastaan maksuttomien tutustumiskurssiemme ilmoittautuminen alkaa myöhemmin syyskuussa, 1.9.2022.

Koko opintotarjonta löytyy verkkosivuiltamme

Ilmoittaudu elokuussa ja hyödynnä nopean ilmoittautujan etu!

Nopea ilmoittautuminen kannattaakin, sillä tarjoamme kaikille elokuun 2022 aikana ilmoittautuneille nopean ilmoittautujan edun! Kun ilmoittaudut Vaasan yliopiston avoimen yliopiston omiin toteutuksiin viimeistään 31.8.2022 klo 16.15 mennessä, on opintomaksu vain 10€/ opintopiste. 1.9.2022 alkaen opintomaksu nousee hieman ja on 12€/ opintopiste. Nopean ilmoittautujan etu koskee koko lukuvuoden 2022-2023 tarjontaamme, joten jos kevään -23 opinnoissa on sinua kiinnostavia opintojaksoja, kannattaa varmistaa oma paikkasi ja tehdä ilmoittautuminen jo nyt! Yhteistyöoppilaitosten hinta- ja toteutustiedot tulee tarkistaa erikseen.

Alkusyksyn tärpit

Heti alkusyksystä käynnistyy tarjonnassamme useita mielenkiintoisia opintojaksoja. Varmista siis paikkasi nopeasti, jotta pääset mukaan näille toteutuksille:

Myös tutkinto-opetukseen integroituja opintojaksoja käynnistyy heti syyskuussa:

Ohjeita ja neuvoja opiskelun tueksi

Ennen ilmoittautumista kannattaa tutustua ilmoittautumisohjeisiimme. Ilmoittautuminen tapahtuu yksi opintojakso kerrallaan avoimen yliopiston ilmoittautumispalvelussa.

Järjestemme opinnoistamme kiinnostuneille myös infotilaisuuksia. Syksyn opintoinfo järjestetään verkossa tiistaina 23.8.2022 klo 17-18.30. Tilaisuuden zoom-linkki lisätään näille sivuille lähempänä infon alkamispäivää.

Myös yhteistyöoppilaitoksissa järjestetään syksyllä useita verkkoinfoja, koko listan löydät verkkosivuiltamme.

Ota meihin yhteyttä: Avoimen yliopiston yhteystiedot