Avoimen yliopiston väylän haku 16.3.-30.3.2022

Opiskelijat istuvat penkillä
Haku Vaasan yliopiston tutkinto-opiskelijaksi avoimen yliopiston väylän kautta on alkanut 16.3.2022. Olemme koonneet muistilistan hakemisen tueksi, joten kannattaa poimia vinkit talteen.

Korkeakoulujen yhteishaun II hakuaika on 16.–30.3.2022. Tämä hakuaika koskee paitsi perustutkinto-ohjelmien yhteishakua, myös Vaasan yliopiston pääkampuksen suomenkielisten maisteriohjelmien ja avoimen yliopiston väylän hakua. Mikäli tähtäät avoimen yliopiston väylän hakuun kevään 2022 haussa, muistathan nämä asiat:

• Hakuaika: Hakulomake aukeaa 16.3.2022 klo 8.00 ja sulkeutuu 30.3.2022 klo 15.00. Tämän jälkeen hakulomaketta ei enää voi täyttää
  • Liitteet ja suoritusten täydentäminen: Tarkista kunkin hakukohteen vaaditut liitteet ja lataa ne hakemukselle. HUOM! Kevään 2022 avoimen väylän haussa on osassa hakukohteita mahdollista täydentää hakuperusteena olevia suorituksia 31.5.2022 klo 15.00 asti. Tarkista täsmälliset tiedot Opintopolku.fi -sivuston hakukohteen tiedoista.
  • Vaasan yliopiston opintosuoritusotteen tilaaminen: Mikäli sinulla on opiskeluoikeusaikaa jäljellä, pääset Vaasan yliopiston tunnuksillasi lataamaan itse Pepin opiskelijan työpöydän kautta sähköisesti varmennetun opintosuoritusotteen jokaiselta opiskeluoikeudelta. Mikäli opiskeluoikeutesi on jo päättynyt, voit täyttää erillisen Webropol-lomakkeen ja tilata opintosuoritusotteen sähköpostiisi tai kotiosoitteeseesi. Ohjeet näihin molempiin vaihtoehtoihin löydät verkkosivuiltamme.

Kevään 2022 avoimen yliopiston väylän hakulomake (Huom! tarkista, että valitset lomakkeelle oikean hakukohteen / oikeat hakukohteet)

Kevään 2022 avoimen yliopiston väylän valintaperusteet

Inttiväylä osana avoimen yliopiston väylää

Opiskelijapalvelut ja opintoneuvonta