Avoimen yliopiston ilmoittautumisohjeet on päivitetty – Tutustu uusiin toiminnallisuuksiin

Opiskelijan polku ilmoittautumisesta opintojen aloittamiseen: 1. Tutustu tarjontaan & lue tarkasti opintojaksokuvaus, 2. Ilmoittaudu, 3. Maksa opintomaksu, 4. Aktivoi käyttäjätunnuksesi ja 5. Aloita opinnot.
Avoimen yliopiston Eduplan-ilmoittautumispalveluun on tullut versiopäivityksen myötä uusia, hyödyllisiä toiminnallisuuksia opiskelijoiden iloksi ja avuksi. Myös avoimen yliopiston ilmoittautumis- ja maksuohjeet on päivitetty verkkosivuille.

Niillä toteutuksilla, joilla on käytössä ns. automaattinen hyväksyntä, opiskelijalle tarjotaan nyt suoramaksumahdollisuutta eli pääset maksamaan opinto-/palvelumaksun heti ilmoittautumisen yhteydessä tai vaihtoehtoisesti sähköpostiisi tulevan maksulinkin kautta. Maksuaikaa on yksi vuorokausi. Muistathan, että ilmoittautuminen on aina sitova.

Ilmoittautumispalvelusta löytyy nyt myös uusi Omat ilmoittautumiset -näkymä, jossa pääset tarkastelemaan omia ilmoittautumisiasi sekä lataamaan laitteellesi virallisen, verottajan hyväksymän kuitin suorittamistasi opintomaksuista. Päivitetyt ilmoittautumis- ja maksuohjeet sekä ohjeen ilmoittautumisten tarkasteluun ja kuitin lataamiseen löydät avoimen yliopiston verkkosivuilta.

Ohjesivulle on kuvattu opiskelijan polku ilmoittautumisesta opintojen aloittamiseen, jonka lisäksi löydät sieltä tietoa myös mm. opintomaksun suuruudesta ja perusteista, opiskeluoikeuden myöntämisestä ja käyttäjätunnusten aktivoimisesta. Ohjeet luettuasi tiedät myös, kuinka toimia, jos työnantajasi maksaa opinto- tai palvelumaksusi. Myös avoimen yliopiston maksu- ja peruutusehdot on päivitetty.

Lisätietoja ja apua ilmoittautumiseen saat avoimen yliopiston opiskelijapalveluista, avoinyo(at)uwasa.fi tai 029 449 8004.