Vinkkejä kevätlukukaudelle 2022

Poika seisoo kirjaston edessä
Kevätlukukausi 2022 on pyörähtänyt käyntiin myös avoimessa yliopistossa. Poimi talteen tärpit onnistuneeseen kevätlukukauteen!

Ilmoittautuminen uudessa ilmoittautumispalvelussa

Ilmoittautuminen kevätlukukauden opintoihimme avattiin joulukuussa, ja muutama opintojakso onkin jo päässyt käyntiin. Kevään 2022 koko opintotarjonnan löydät täältä.

Tutustu myös ilmoittautumisohjeisiimme. Huomaathan, että Vaasan yliopiston avoimen yliopiston omat toteutukset ovat koko kevätlukukauden 2022 ajan tarjolla huippuedullisesti hintaan 10 €/opintopiste (yhteistyöoppilaitosten hinta- ja toteutustiedot tulee tarkistaa erikseen).

Peppi-ohjeita avoimen yliopiston opiskelijoille

Marraskuussa 2021 käyttöön otettu Peppi-opiskelijatietojärjestelmä herättää vielä jonkin verran kysymyksiä. Kannattaakin tutustua Peppi-ohjeisiin avoimen yliopiston opiskelijoille. Ohjeista löytyvät useimmin mietityttävät tilanteet mm. opintosuoritusten näkymiseen sekä opintosuoritusotteiden tilaamiseen.

Tilaa uutiskirjeemme, niin pysyt ajan tasalla

Jos haluat saada sähköpostiisi noin 4 kertaa vuodessa kootusti ajantasaista tietoa opinnoistamme, tulevista suunnitelmistamme sekä mm. järjestelmämuutoksista, tilaa uutiskirjeemme. Pääset tilaamaan uutiskirjeen tämän linkin kautta.

Opiskelijapalvelut ja opintoneuvonta auttavat opintojen kaikissa vaiheissa

Mietitpä sitten opintojen aloittamista, tutkintotavoitteista opiskelua tai vaikkapa järjestelmäasioita, voit aina olla yhteydessä opiskelijapalveluihimme. Meidät tavoittaa puhelimitse numerosta 029 449 8004 sekä sähköpostilla osoitteesta avoinyo(at)uwasa.fi

Koko henkilökuntamme yhteystiedot löydät täältä.

Avoimen yliopiston väki toivottaa kaikille opiskelun iloa!