Vastaathan oppimisympäristökyselyyn

oppimisympäristö
Vastaathan sinulle sähköpostitse lähetettyyn Webropol-kyselyyn, jossa voit arvioida, minkälaiset puitteet Vaasan yliopisto tarjoaa opiskelulle ja opetukselle.

Kyselyssä arvioidaan korkeakoulun oppimisympäristöä fyysisten opiskelu- ja opetustilojen, pedagogisten ratkaisujen, sosiaalisen vuorovaikutuksen, opetusteknologian käytön ja erilaisten kampuksen ulkopuolisten opiskelupaikkojen käytön näkökulmasta.

Löydät kyselyn linkin sinulle 20.1. lähetetystä sähköpostista.

Vastaaminen tapahtuu täysin nimettömänä. Siihen on hyvä varata noin 20 minuuttia aikaa. Vastaathan mahdollisimman pian, kuitenkin tammikuun loppuun mennessä.

Kysely toteutetaan neljässä yliopistossa (Itä-Suomi, Turku, Vaasa ja Tampere) ja kolmessa ammattikorkeakoulussa (Tampere, Karelia ja JAMK). Tuloksia käytetään Vaasan yliopistossa kampuskehittämisen tukena sekä laajemmin korkeakoulujen oman itsearvioinnin ja oppimisympäristön laadun kehittämisen tukena. Tutkimustiedotteen ja tietosuojaselosteen löydät kyselyn aloitussivulta.

Lisätietoja:

• Kyselyn toteutuksen yhteyshenkilönä Vaasan yliopistossa toimii digitaalisen opetuksen valmentaja Sanna Eronen (sanna.eronen(at)uwasa.fi, puh. 029 449 8084)
  • Kyselystä yleisemmin saa tietoja sen kehittäjältä professori Jyri Manniselta (jyri.manninen(at)uef.fi, puh. 050 3815 359)