Tarvitsetko tukea kandidaatintutkielman kirjoittamiseen?

Oletko kirjoittamassa kandidaatintutkielmaa ja koet, että tarvitset apua esim. suomen kielen oikeinkirjoitukseen? Kielikeskus järjestää suomen kielen kurssin KSUO5510 Työstä kandidaatintutkielman kieli -kuntoon. Kurssi on tarkoitettu hallinto-, kauppa- ja viestintätieteiden opiskelijoille. Kurssia  suositellaan kenelle tahansa opiskelijalle, joka kokee, että kaipaisi lisätukea kirjoittamiseen.

Kurssille voi ilmoittautua sähköpostitse opettajalle (heli.katajamaki@uwasa.fi). Kerro viestissäsi, miksi haluat kurssille, millaisiin asioihin ajattelet kaipaavasi tukea kandidaatintutkielmaa kirjoittaessasi ja millainen on kandidaatintutkielman tekemisen aikataulusi.

Kurssi on verkkokurssi, johon kuuluu ohjaajan tapaaminen (Zoomin kautta). Kurssi hyväksytään kandidaatin tutkintoon kuuluvaksi suomen kielen vaihtoehtoiseksi opinnoksi.