Osallistu Campus International -kyselyyn

Campus International
Campus International -kysely selvittää, miten opiskeluaikaiset kokemukset vaikuttavat henkilökohtaiseen kehitykseen

Opetushallitus etsii vastaajia kansainväliseen Campus International -kyselyyn, jossa selvitetään, miten nuoret aikuiset kehittyvät henkilökohtaisesti opiskeluaikana kertyvien kokemusten kautta. Fokus on erityisesti kansainvälistymiskokemuksissa, joko Suomessa tai vaihdossa toisessa maassa.

Kenelle:

Kaikki Suomessa korkeakoulussa opiskelevat. Kyselyyn etsitään vastaajiksi sekä opiskelijoita, jotka ovat lähdössä vaihtoon että opiskelijoita, jotka eivät ainakaan juuri nyt ole suunnittelemassa vaihtoon lähtöä.

Miksi:

Ole mukana kerryttämässä tietoa tästä tärkeästä ja kiinnostavasta aiheesta. Osallistuminen on anonyymiä. Kyselyn täyttäneet saavat myös halutessaan henkilökohtaisen koosteen ja arvioinnin kyselyn tiedoista.

Miten:

Rekisteröitymällä seuraavan linkin ja lyhyen taustakyselyn kautta 15.9.2022 mennessä. Linkki varsinaiseen kyselyyn tulee sinulle pian sen jälkeen sähköpostitse sekä jatkokysely muutaman kuukauden päästä uudestaan. Kysely on englanniksi.

Osallistuaksesi kyselyyn, käytä alla olevaa linkkiä:

Kiitos jo etukäteen osallistumisesta!

Liikkuvuuspalvelut

Vaasan yliopisto