Avoin yliopisto on suljettu 2.-31.7.2022

Image

Avoimen yliopiston henkilöstö viettää kesälomaa heinäkuussa ja opiskelijapalvelut on suljettuna 2.-31.7.2022. Palvelemme opiskelijoitamme jälleen 1.8.2022 alkaen. Loma-aikana tulleisiin viesteihin ja yhteydenottoihin palataan elokuun aikana. Lomien jälkeen viesteihin vastaamisessa on kuitenkin normaalia pidempi viive opiskelijapalveluiden henkilöstön palatessa töihin porrastetusti.

Korkeakoulujen kevään 2. yhteishaun valintatulokset julkistetaan viimeistään 8.7.2022. Jos olet hakenut tutkinto-opiskelijaksi esimerkiksi avoimen väylän kautta, voit käydä tarkistamassa oman tilanteesi Oma opintopolku-sivuston kautta. Mikäli olet saanut tutkinto-opiskelijan paikan, muistathan ottaa paikkasi vastaan päätöksessä kerrottujen määräaikojen puitteissa. Valintapäätöksiin liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä Vaasan yliopiston hakijapalveluihin.

Lomalla voit tutustua tulevaan tarjontaamme ja ennakoida lukuvuotta 22-23

Kesälomien aikana voit tutustua lukuvuoden 2022-2023 opintotarjontaamme. Ilmoittautuminen Vaasan yliopiston avoimen yliopiston omiin toteutuksiin avataan keskiviikkona 10.8.2022 klo 10.00. Tarjoamme 10.8.-31.8.2022 välillä ilmoittautuneille nopean ilmoittautujan edun, jolloin Vaasan yliopiston avoimen yliopiston omat toteutukset maksavat vain 10€ /opintopiste. 1.9.2022 alkaen opintomaksu on 12€ / opintopiste. Yhteistyöoppilaitosten hintatiedot tulee tarkistaa erikseen.

Avoimen yliopiston väki toivottaa kaikille rentouttavaa ja aurinkoista kesää!