Image
maapallo ja kansainvälisyys

Kansainvälisen liiketoiminnan ja markkinoinnin strategiat

Tutkimusryhmän esittely

Tutkimusryhmän keskeisenä lähestymistapana on arvon luominen kansainvälisessä liiketoiminnassa keskittyen tehokkaaseen päätöksentekoon, innovatiivisiin ja kestäviin strategioihin sekä johtamiseen erilaisissa, jatkuvasti muuttuvissa ympäristöissä.

Tärkeimmät tutkimusalueet ja niihin liittyvät keskeiset aiheet ovat:

1. Yritysten kansainvälistyminen ja globalisaatio

  • Kansainvälinen yrittäjyys ja pk-yritysten kansainvälistyminen
  • Liiketoimintamallit ja kansainvälistyminen
  • Kansainväliset startup -yritykset ja born global -yritykset
  • Globaalit kestävän kehityksen trendit ja kansainvälistyminen
  •  Kansainvälinen yhteiskunnallinen yrittäjyys
  •  Kansainvälistyminen ja päätöksenteon logiikka
  •  Yritysten digitalisaatio ja kansainvälistymispolut

2. Suorat ulkomaiset investoinnit

  • Ulkomaiset suorien investointien omistus ja perustaminen - määräävät tekijät ja tuloksellisuus
  • Kansainvälisten yhteisyritysten hallinnointi ja menestyminen
  • Ulkomaisen divestoinnin ja divestointitavan valinnan määräävät tekijät ja arvonluontipotentiaali.
  • Suorien ulkomaisten suorien investointien uudelleensijoittamisen ja yrityksen arvon määrittelyn taustatekijät.
  • Monikansallisten yritysten tytäryhtiöiden kestävä toiminta kehittyvillä ja nousevilla markkinoilla.

3. Kansainväliset markkinointistrategiat

  • Kansainväliset brändistrategiat ja tuloksellisuus
  • Kansainvälinen yrittäjämarkkinointi ja yrittäjämäinen brändäys.
  • Sosiaalinen media globaalissa maailmassa
  • Päätökset liittyen kansainväliseen markkinointiin ja standardointiin sekä näiden tuloksellisuus
  • Kansainvälinen mainonta ja kulttuuriset arvot
  • Kansainvälinen kestävä markkinointi ja BoP-markkinat (maailman köyhin, pyramidin pohjalla elävä väestö)

Tutkimusalueet tuottavat yhdessä uutta analyyttista tietoa yritysten strategisesta kehityksestä ja suoritustehokkuudesta, jota voidaan mitata tuloksen, johdon arviointien, arvon tai toiminnan pysyvyyden kautta. Tutkimus yhdistää määrällisiä ja laadullisia menetelmiä ja on monitieteistä.

Tutkimusryhmä on julkaissut useissa kansainvälisissä tieteellisissä julkaisuissa, ja ryhmän jäsenet ovat toimittaneet useita kansainvälisen liiketoiminnan eri osa-alueisiin liittyviä teoksia. Ryhmällä on partnereita kansainvälisissä yliopistoissa ja yrityksissä, ja se tuottaa keskimäärin kaksi tohtorinväitöstä vuodessa. Yksi tärkeimmistä ryhmän järjestämistä tapahtumista on joka toinen vuosi pidettävä Vaasa Conference on International Business, joka toteutettiin kuudettatoista kertaa elokuussa 2021.

Etsimme jatkuvasti kansainvälisen liiketoiminnan haasteista ja mahdollisuuksista kiinnostuneita lahjakkaita ja motivoituneita henkilöitä sekä tohtoriopiskelijoiksi että partnereiksi. Näiltä sivuilta löytyy enemmän tietoa ryhmämme toiminnasta, ja meihin voi ottaa yhteyttä myös suoraan.

Tutkimusryhmän johtaja on professori Peter Gabrielsson.

Ajankohtaista

2024

  • Non-market strategies in weak institutional environments: The case of MNE subsidiaries in Cameroon

    An, Young Hoon; Lew, Yong Kyu; Khan, Zaheer, 2024, Journal of international management, 101140, DOI: 10.1016/j.intman.2024.101140, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Enhancing consumers' intention to stay in an eco-resort via climate change anxiety and connectedness to nature

    Shimul, Anwar Sadat; Faroque, Anisur R.; Teah, Kevin; Azim, Sheikh Mohammad Fauzul; Teah, Min, 2024, Journal of cleaner production, 442, 141096, DOI: 10.1016/j.jclepro.2024.141096, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Circular Economy and Social Upgrading in Global Value Chains: An Analytical Perspective on Social Upgrading in the Global South

    Al-Tabbaa, Omar; Khan, Zaheer; Knight, Gary, 2024, Sinkovics, Noemi; Sinkovics, Rudolf R.; Boussebaa, Mehdi; Fletcher, Margaret, International Business and SDG 8: Exploring the Relationship between IB and Society, The Academy of International Business, 193–221, DOI: 10.1007/978-3-031-46802-5_10, A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  • Learning from artificial intelligence researchers about international business implications

    Ratten, Vanessa; Hasan, Rakibul; Kumar, Deepak; Bustard, John; Ojala, Arto; Salamzadeh, Yashar, 2024, Thunderbird international business review, 66, 2, 211-219, DOI: 10.1002/tie.22374, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • The digitalisation of internationalisation activities: is social media the next international entrepreneurial opportunity recognition tool for Born Globals?

    Kusi Appiah, Emmanuel, 2024, Rasmussen, Erik S., Cases on Born Globals, Elgar Cases in Entrepreneurship, 97-111, Chapter 8, DOI: 10.4337/9781803924410.00016, A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  • Digital Entrepreneurship

    Ojala, Arto, 2024, Elsevier, The International Encyclopedia of Business Management, DOI: 10.1016/b978-0-443-13701-3.00035-9, A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  • Marketing agility in underdog entrepreneurship: A qualitative assessment in post-conflict Sub-Saharan African context

    Arslan, Ahmad; Kamara, Samppa; Tian, Anna Yumiao; Rodgers, Peter; Kontkanen, Minnie, 2024, Journal of business research, 173, 114488, DOI: 10.1016/j.jbusres.2023.114488, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Stakeholders and New Venture Growth in Africa

    Nadia Zahoor Arinze Nwoba, 2024, Samuel Adomako, Michael A. Gyensare, Mujtaba Ahsan, Stakeholder Management and Entrepreneurship in Africa: (Routledge Studies in Entrepreneurship), 1040040640 / 9781040040645, Muu

  • Dynamic improvisation capabilities as a learning mechanism in early internationalizing firms

    Chetty, Sylvie; Gabrielsson, Peter; Gabrielsson, Mika, 2024, Journal of world business, 59, 3, 101531, DOI: 10.1016/j.jwb.2024.101531, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Managing artificial intelligence in international business: Toward a research agenda on sustainable production and consumption

    Hasan, Rakibul; Ojala, Arto, 2024, Thunderbird international business review, 66, 2, 151-170, DOI: 10.1002/tie.22369, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

2023

  • Ambidexterity in strategic alliances : An integrative review of the literature

    Zahoor, Nadia; Khan, Zaheer; Marinova, Svetla; Cui, Lin, 2023, International journal of management reviews, 26, 1, 82–109, DOI: 10.1111/ijmr.12348, A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • The Role of Corporate Workplace Inclusivity Policies, Brand Equity, and Innovation Intensity in Firm Profitability: A Moderated Mediational Approach

    Rahman, Mahabubur; Rodríguez-Serrano, M. Ángeles; Shimul, Anwar Sadat; Faroque, Anisur R., 2023, Journal of macromarketing, 43, 4, 460-475, DOI: 10.1177/02761467231187848, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Business modeling under adversity: Resilience in international firms

    Galkina, Tamara; Atkova, Irina; Gabrielsson, Peter, 2023, Strategic entrepreneurship journal, 17, 4, 802–829, DOI: 10.1002/sej.1474, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Characteristics of digital artifacts in international endeavors of digital-based international new ventures

    Ojala, Arto; Fraccastoro, Sara; Gabrielsson, Mika, 2023, Global strategy journal, 13, 4, 733-949, DOI: 10.1002/gsj.1483, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Professor Jorma Larimo's contribution to international business research: a memorial overview

    Arslan, Ahmad; Kontkanen, Minnie, 2023, International journal of export marketing, 5, 3/4, 265-274, DOI: 10.1504/IJEXPORTM.2022.130505, A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Social Media Usage and Entrepreneurial Opportunity Recognition Among Internationalising SMEs

    Appiah, Emmanuel Kusi, 2023, Jafari-Sadeghi, Vahid; Amoozad Mahdiraji, Hannan, Decision-Making in International Entrepreneurship: Unveiling Cognitive Implications Towards Entrepreneurial Internationalisation, 1-30, Chapter 1, DOI: 10.1108/978-1-80382-233-420231001, A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  • A state-of-the-art review on international strategic alliances: do we really know what we are researching

    Silva, Susana C.; Elo, Maria; Larimo, Jorma; Vlačić, Božidar; Meneses, Raquel, 2023, European journal of international management, 21, 3, 400-439, DOI: 10.1504/ejim.2023.133936, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Introduction to the Global Digital Business Minitrack

    Ojala, Arto; Gabrielsson, Mika; Fraccastoro, Sara, 2023, Bui, Tung, Proceedings of the 56th Annual Hawaii International Conference on System Sciences, Proceedings of the annual Hawaii international conference on system sciences, 4701-4702, B3 Vertaisarvioimaton artikkeli konferenssijulkaisussa

  • Sustainable international business model innovations for a globalizing circular economy: a review and synthesis, integrative framework, and opportunities for future research

    Chabowski, Brian R.; Gabrielsson, Peter; Hult, G. Tomas M.; Morgeson, Forrest V. III, 2023, Journal of international business studies, Published: 10 October 2023, DOI: 10.1057/s41267-023-00652-9, A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Revisiting economic distance and its role in foreign subsidiary survival

    Arte, Pratik; Larimo, Jorma, 2023, European journal of international management, 20, 3, 369-407, DOI: 10.1504/ejim.2023.131719, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • R&D alliances and SMEs post-entry internationalization speed : The impact of alliance management capability and co-innovation ambidexterity

    Zahoor, Nadia; Al-Tabbaa, Omar; Khan, Zaheer, 2023, Global strategy journal, 13, 2, 315-348, DOI: 10.1002/gsj.1481, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Mitigating the Negative Implications of Fake Social Media News on Internationalizing Firms: The Role of Social Media Capability

    Kusi Appiah, Emmanuel, 2023, Arte, Pratik; Wang, Yi; Dowie, Cheryl; Elo, Maria; Laasonen, Salla, Sustainable International Business: Smart Strategies for Business and Society, Contributions to Management Science, 105–124, Chapter 6, DOI: 10.1007/978-3-031-43785-4_6, A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  • The role of marketing in new ventures: How marketing activities should be organized in frms’ infancy

    Fürst, Andreas; Gabrielsson, Mika; Gabrielsson, Peter; Prigge, Jana‑Kristin, 2023, Journal of the academy of marketing science, 51, 966-989, DOI: 10.1007/s11747-022-00920-4, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Multinational Enterprises, Sustainability Activities, and Implementation of Sustainable Development Goals in Africa

    Afriyie, Edmund Osei; Zahoor, Nadia, 2023, Adomako, Samuel; Danso, Alber; Boateng, Agyenim, Corporate Sustainability in Africa : Responsible Leadership, Opportunities, and Challenges, Palgrave Studies in African Leadership, 65-80, 4, DOI: 10.1007/978-3-031-29273-6_4, A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  • International servitization of SMEs in emerging markets: antecedents and boundary conditions

    Zahoor, Nadia; Christofi, Michael; Nwoba, Arinze Christian, 2023, International marketing review, Online 14 March 2023, 1-25, DOI: 10.1108/IMR-10-2021-0319, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Addressing the Complexity of the Digital Divide and the Role of Government in Addressing It: Role of Government in Bridging the Digital Divide

    Ali, Khawaja Sazzad; Faroque, Anisur R., 2023, Islam, Quazi Tafsirul; Goel, Richa; Singh, Tilottama, Fostering Sustainable Businesses in Emerging Economies: The Impact of Technology, 127-145, Chapter 8, DOI: 10.1108/978-1-80455-640-520231009, A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  • Export Market Orientation: A Comprehensive Literature Review

    Gani, Mohammad Osman; Faroque, Anisur R.; Takahashi, Yoshi, 2023, SpringerBriefs in business, DOI: 10.1007/978-981-19-8807-3, C1 Kustannettu tieteellinen erillisteos (vertaisarvioitu)

  • Determinants of International Joint Ventures Termination Mode Choice and Parent Firms’ Value Creation

    Filenko, Roman, 2023, Acta wasaensia, 526, G4 Monografiaväitöskirja

  • Non-market strategies and disruptive innovation in the platform economy

    Khan, Zaheer; Zeng, Jing; Knight, Gary; Rajwani, Tazeeb; Pattnaik, Chinmay, 2023, Journal of international management, 29, 5, 101047, DOI: 10.1016/j.intman.2023.101047, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Digitalization and Early Internationalization : Systematic Literature Review Analyses

    Appiah, Emmanuel; Gabrielsson, Peter, 2023, Bui, Tung X., Proceedings of the 56th Hawaii International Conference on System Sciences, Proceedings of the annual Hawaii international conference on system sciences, 4703-4712, A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa

  • Does brand attachment protect consumer–brand relationships after brand misconduct in retail banking?

    Shimul, Anwar Sadat; Faroque, Anisur R.; Cheah, Isaac, 2023, International journal of bank marketing, Article publication date: 7 April 2023, DOI: 10.1108/IJBM-10-2022-0453, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Technical, Strategic, and Cultural Bottlenecks of Born-Global-Digital Firms

    Fraccastoro, Sara; Ojala, Arto; Gabrielsson, Mika, 2023, Bui, Tung X., Proceedings of the 56th Hawaii International Conference on System Sciences, Proceedings of the annual Hawaii international conference on system sciences, 4713-4722, A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa

  • Enhancing international marketing capability and export performance of emerging market SMEs in crises: strategic flexibility and digital technologies

    Zahoor, Nadia; Lew, Yong Kyu, 2023, International marketing review, Epub-ahead-of-print 3 January 2023, 1-30, DOI: 10.1108/IMR-12-2021-0350, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Decision-making moon-bridge : SMEs’ usage of causation and effectuation perpetually in motion

    Wathen, Pertti, 2023, Acta wasaensia, 515, G4 Monografiaväitöskirja

  • Network Ties and Opportunity Recognition in SME Internationalization in the Social Media Context

    Kusi Appiah, Emmanuel, 2023, Arte, Pratik; Wang, Yi; Dowie, Cheryl; Elo, Maria; Laasonen, Salla, Sustainable International Business: Smart Strategies for Business and Society, Contributions to Management Science, 125–145, Chapter 7, DOI: 10.1007/978-3-031-43785-4_7, A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  • Business failure in post-pandemic era: New challenges for industrial networks, emerging insights and market opportunities

    Amankwah-Amoah, Joseph; Khan, Zaheer; Adomako, Samuel; Khan, Huda, 2023, Industrial marketing management, Available online 22 December 2023., DOI: 10.1016/j.indmarman.2023.12.014, B1 Kirjoitus tieteellisessä aikakauslehdessä (ei vertaisarvioitu)

  • Reconfiguring Digital Business Models to Enter the Japanese Market

    Ojala, Arto; Baber, William W., 2023, Marinova, Svetla T.; Marinov, Marin A., Reconfiguration of Business Models and Ecosystems : Decoupling and Resilience, 66-81, Chapter 5, DOI: 10.4324/9781003326731-5, A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  • Left Behind. Research on Foreign Divestment and Local Employees

    Nguyen, Ha T. T., 2023, Lee, Jong Min; Ibarra-Olivo, J. Eduardo; Lavoratori, Katiuscia; Li, Liang (Arthur), Inequality, Geography and Global Value Chains, The Academy of International Business, 19–47, Chapter 2, DOI: 10.1007/978-3-031-24090-4_2, A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  • Conducting a Systematic Literature Review Using Meta-Analysis : A Step-by-Step Guide

    Arte, Pratik; Filenko, Roman, 2023, Sage Research Methods: Business, [1-19], DOI: 10.4135/9781529667486, A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  • The micro-foundations of digitally transforming SMEs: How digital literacy and technology interact with managerial attributes

    Zahoor, Nadia; Zopiatis, Anastasios; Adomako, Samuel; Lamprinakos, Grigorios, 2023, Journal of business research, 159, 113755, DOI: 10.1016/j.jbusres.2023.113755, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Be open to failure: Open innovation failure in dynamic environments

    Zahoor, Nadia; Adomako, Samuel, 2023, Technological forecasting and social change, 193, 122632, DOI: 10.1016/j.techfore.2023.122632, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Confrontation-coping : A psychological approach to developing market exporting firms' intentions to adopt emerging technologies

    Khan, Huda; Khan, Zaheer; Lee, Richard; Lew, Yong Kyu, 2023, Technological forecasting and social change, 194, 122697, DOI: 10.1016/j.techfore.2023.122697, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Incremental Digital Transformation in Finance: Creating an Unstoppable DX Ratchet

    Baber, William W.; Samy, Aya; Ojala, Arto, 2023, Khare, Anshuman; Baber, William W., Adopting and Adapting Innovation in Japan's Digital Transformation, Economics, Law, and Institutions in Asia Pacific, 55-76, Chapter 4, DOI: 10.1007/978-981-99-0321-4_4, A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  • Mechanisms of cognitive trust development in artificial intelligence among front line employees : An empirical examination from a developing economy

    Shamim, Saqib; Yang, Yumei; Ul Zia, Najam; Khan, Zaheer; Shariq, Syed Muhammad, 2023, Journal of business research, 167, 114168, DOI: 10.1016/j.jbusres.2023.114168, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Alliance Management Capability and SMEs’ International Expansion: The Role of Innovation Pathways

    Al-Tabbaa, Omar; Zahoor, Nadia, 2023, Journal of business research, 171, 114384, DOI: 10.1016/j.jbusres.2023.114384, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Understanding the relationship between environmental management accounting and firm performance: The role of environmental innovation and stakeholder integration – Evidence from a developing country

    Gerged, Ali Meftah; Zahoor, Nadia; Cowton, Christopher J., 2023, Management accounting research, Available online 16 September 2023, 100865, DOI: 10.1016/j.mar.2023.100865, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Grand Challenges and Emerging Market SMEs: The Role of Strategic Agility and Gender Diversity

    Zahoor, Nadia; Khan, Huda; Donbesuur, Francis; Khan, Zaheer; Rajwani, Tazeeb, 2023, Journal of product innovation management, First published: 27 January 2023, 1-28, DOI: 10.1111/jpim.12661, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Corporate governance in international new ventures and born global firms

    Evers, Natasha; Gerschewski, Stephan; Khan, Zaheer; King, Tim; Kuivalainen, Olli; Puthusserry, Pushyarag, 2023, International small business journal, 41, 6, 569-589, DOI: 10.1177/02662426231181531, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Liminality and developmental process of learning advantage of newness of early internationalizing firms

    Kusi Appiah, Emmanuel; Galkina, Tamara; Gabrielsson, Peter, 2023, International business review, 32, 6, 102176, DOI: 10.1016/j.ibusrev.2023.102176, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Entrepreneurs’ Social Ties and International Digital Entrepreneurial Marketing in Small and Medium-Sized Enterprise Internationalization

    Yang, Man; Gabrielsson, Peter; Andersson, Svante, 2023, Journal of international marketing, 31, 4, 1-22, DOI: 10.1177/1069031X2311782, A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

  • Unraveling business model innovation in firm internationalization: A systematic literature review and future research agenda

    Evers, Natasha; Ojala, Arto; Sousa, Carlos M. P.; Criado-Rialp, Alex, 2023, Journal of business research, 158, 113659, DOI: 10.1016/j.jbusres.2023.113659, A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)

    Päivitetty 9.4.2024

Tutkimushankkeet

Hanke Kesto Toimijat
Boosting Space Business – the Aurora Region Space Economy Ecosystem - Digitaalinen talous, Kansainvälisen liiketoiminnan ja markkinoinnin strategiat, Markkinointi ja viestintä
Brothers from a different mother? How businesses and public sector organizations develop leadership competencies and change processes for blockchain implementation (BizPub) - InnoLab, Tekniikka ja innovaatiojohtaminen, Johtaminen, Markkinointi ja viestintä, Networked value systems NeVS, Kansainvälisen liiketoiminnan ja markkinoinnin strategiat, Henkilöstöjohtaminen
INdoor navigation from CUBesAt TEchnology (INCUBATE) - Digitaalinen talous, Kansainvälisen liiketoiminnan ja markkinoinnin strategiat, Markkinointi ja viestintä, Tekniikka ja innovaatiojohtaminen, Älykkäät sähköjärjestelmät
Kansainvälisten investointien purkaminen ja uudelleen sijoittaminen: Vaikutus yrityksen arvoon - Kansainvälisen liiketoiminnan ja markkinoinnin strategiat, Markkinointi ja viestintä

Tutkimusryhmän jäsenet

Kuva
Imtiaz Ahmed

Imtiaz Ahmed

Väitöskirjatutkija
Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö, Kansainvälinen liiketoiminta
etunimi.sukunimi@uwasa.fi
Puhelin
+358294498778
Avaa profiilisivu
Kuva
Rasheda Akter

Rasheda Akter

Väitöskirjatutkija
Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö, Kansainvälinen liiketoiminta
etunimi.sukunimi@uwasa.fi
Avaa profiilisivu
Kuva
Tahir Ali

Tahir Ali

Yliopisto-opettaja, International Business
Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö, Kansainvälinen liiketoiminta
etunimi.sukunimi@uwasa.fi
Puhelin
+358294498312
Toimisto
Ankkuri
Avaa profiilisivu
Kuva
Mehran Aslaniyan

Mehran Aslaniyan

Väitöskirjatutkija
Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö, Kansainvälinen liiketoiminta
etunimi.sukunimi@uwasa.fi
Avaa profiilisivu
Kuva
Anisur Faroque

Anisur Faroque

Apulaisprofessori, International Business (tenure track)
Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö, Kansainvälinen liiketoiminta
etunimi.sukunimi@uwasa.fi
Puhelin
+358294498757
Toimisto
Ankkuri 1. krs
Avaa profiilisivu
Kuva
Roman Filenko

Roman Filenko

Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö, Kansainvälinen liiketoiminta
etunimi.sukunimi@uwasa.fi
Avaa profiilisivu
Kuva
Peter Gabrielsson

Peter Gabrielsson

Professori, kansainvälinen liiketoiminta, erityisesti kansainv
Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö, Kansainvälinen liiketoiminta
etunimi.sukunimi@uwasa.fi
Puhelin
+358294498434
Toimisto
Ankkuri
Avaa profiilisivu
Kuva
Rakibul Hasan

Rakibul Hasan

Väitöskirjatutkija
Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö, Kansainvälinen liiketoiminta
etunimi.sukunimi@uwasa.fi
Puhelin
+358294498710
Avaa profiilisivu
Kuva
Arshed Iqbal

Arshed Iqbal

Tohtoriopiskelija
Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö, Kansainvälinen liiketoiminta
etunimi.sukunimi@uwasa.fi
Avaa profiilisivu
Kuva
Sandaruu Jayawardhana

Sandaruu Jayawardhana

Opetusavustaja
Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö, Kansainvälinen liiketoiminta
etunimi.sukunimi@uwasa.fi
Puhelin
+358294498358
Avaa profiilisivu
Kuva
Minnie Kontkanen

Minnie Kontkanen

Yliopistonlehtori, kansainvälinen markkinointi
Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö, Kansainvälinen liiketoiminta
etunimi.sukunimi@uwasa.fi
Puhelin
+358294498435
Toimisto
Ankkuri 1. krs
Avaa profiilisivu
Kuva
Appiah Kusi

Appiah Kusi

Tutkijatohtori
Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö, Kansainvälinen liiketoiminta
etunimi.sukunimi@uwasa.fi
Avaa profiilisivu
Kuva
Leonidas Leonidou

Leonidas Leonidou

Dosentti
Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö, Kansainvälinen liiketoiminta
etunimi.sukunimi@uwasa.fi
Avaa profiilisivu
Kuva
Yanwen Li

Yanwen Li

Väitöskirjatutkija
Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö, Kansainvälinen liiketoiminta
etunimi.sukunimi@uwasa.fi
Puhelin
+358294498644
Avaa profiilisivu
Kuva
Feroj Mahmood

Feroj Mahmood

Väitöskirjatutkija
Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö, Kansainvälinen liiketoiminta
etunimi.sukunimi@uwasa.fi
Toimisto
Tervahovi A329
Avaa profiilisivu
Kuva
Eldrige Melo

Eldrige Melo

Väitöskirjatutkija
Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö, Kansainvälinen liiketoiminta
etunimi.sukunimi@uwasa.fi
Avaa profiilisivu
Kuva
Arto Ojala

Arto Ojala

Professori, Kansainvälinen liiketoiminta
Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö, Kansainvälinen liiketoiminta
etunimi.sukunimi@uwasa.fi
Puhelin
+358294498544
Toimisto
Ankkuri 1. krs
Avaa profiilisivu
Kuva
Eriikka Paavilainen-Mäntymäki

Eriikka Paavilainen-Mäntymäki

Dosentti
Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö, Kansainvälinen liiketoiminta
etunimi.sukunimi@uwasa.fi
Avaa profiilisivu
Kuva
Oskar Sniegowski

Oskar Sniegowski

Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö, Kansainvälinen liiketoiminta
etunimi.sukunimi@uwasa.fi
Avaa profiilisivu
Kuva
Sadia Tangem

Sadia Tangem

Projektitutkija
Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö, Kansainvälinen liiketoiminta
etunimi.sukunimi@uwasa.fi
Puhelin
+358294498395
Avaa profiilisivu