Vielä muutama päivä aikaa esittää Suuri Sydän -palkinnon saajaa

Suuri Sydän -palkinto 2023 - Big Heart Award 2023
Suuri Sydän -palkinto on Vaasan yliopiston tasa-arvo- ja yhdenvertaisuuspalkinto. Muistathan esittää palkinnon saajaa viimeistään tiistaina 7.2.!

Palkinto voidaan myöntää henkilölle tai ryhmälle, joka on edistänyt ja toteuttanut tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta yliopistoyhteisössä, esimerkiksi:

• kohtaa kaikki kollegat, opiskelijat ja muut ihmiset yksilöinä arkipäivän toiminnassa ja tapaamisissa
  • ottaa toiset huomioon keskusteluissa ja kohtaamisissa, mm. kielen ja aiheen valinnassa, niin että kaikki voivat osallistua keskusteluun ja tuntevat olonsa tervetulleiksi yliopistoyhteisöön.

Yliopistoyhteisön jäsen voi esittää palkinnon saajaksi Vaasan yliopistoyhteisön jäsentä (opiskelija/henkilökunnan edustaja) tai ulkopuolista henkilöä tai ryhmää, jonka toiminta liittyy läheisesti Vaasan yliopistoon. Esityksestä tulee ilmetä:

• esittäjän nimi
  • ketä esitetään
  • perustelut, miksi esitetty henkilö tai ryhmä ansaitsee Suuri Sydän -palkinnon.

Ehdotuksia palkinnonsaajiksi voi esittää viimeistään tiistaina 7.2.2023 yliopiston Tasa-arvo- ja yhdenvertaisuustyöryhmälle Webropol-lomakkeella. Palkinto jaetaan 14.2. rehtorin ystävänpäiväkahveilla.

Lisätietoja Suuri Sydän -palkinnosta yliopiston verkkosivuilta kohdasta Yliopisto > Strategia ja arvot > Tasa-arvo ja yhdenvertaisuus