Vielä ehdit suorittaa EUNICE:n Introduction to Global Studies -kurssin verkossa!

Image
EUNICE-verkostoyliopiston tarjoama Introduction to Global Studies -kurssi on suoritettavissa omaan tahtiin verkossa 31. toukokuuta asti. Aloita kurssi nyt, tutustu kansainvälistymisen teemoihin ja kerrytä kolme opintopistettä!

Miten globalisaatio vaikuttaa liiketoimintaamme, yhteiskuntaamme ja kulttuuriimme? Opi aiheesta lisää kolmen opintopisteen Introduction to Global Studies -verkkokurssilla, joka on avoinna kaikille 31.5.2023 asti.

Vaasan yliopisto ja kuusi muuta eurooppalaista yliopistoa EUNICE European University for Customised Education -verkostosta ovat luoneet monitieteisen MOOC-kurssin (massive online open course) yhdessä, joten tiedossa on monitieteinen ja monikulttuurinen oppimiskokemus.

Kansainvälisyyden teemoihin johdatteleva kurssi sopii kaikille aiheesta kiinnostuneille – ainoana osaamisvaatimuksena on riittävä englannin kielen taito, sillä kurssimateriaali on englanniksi.

Kurssin voi suorittaa verkossa omaan tahtiin. Voit aloittaa opintosi vaikka heti EUNICE MOOC -sisäänkirjautumissivulta. Yliopiston opiskelijat ja henkilökunnan jäsenet pääsevät kirjautumaan kurssille yliopiston tunnuksilla.

Kurssi koostuu luennoista, monipuolisista video- ja tekstimateriaaleista sekä osaamistesteistä. Suoritettuaan kurssin hyväksytysti Vaasan yliopiston opiskelijat voivat sisällyttää kurssin tutkintoonsa.

Tietolaatikko

Eurooppalainen korkeakouluverkosto EUNICE

EUNICE, the European University for Customised Education-verkosto kehittää koulutusta ja ratkoo yhdessä sosiaalisia ja taloudellisia haasteita niin kansainvälisesti kuin paikallisesti. Vuonna 2020 EUNICE valittiin yhdeksi Euroopan komission rahoittamista eurooppalaisista korkeakouluverkostoista. Vaasan yliopiston lisäksi verkostoon kuuluvat: Poznań University of Technology (Puola), Brandenburg University of Technology (Saksa), University of Cantabria (Espanja), University of Mons (Belgia), University of Catania (Italia), Université Polytechnique Hauts-de-France (Ranska), Polytechnic Institute of Viseu (Portugali), University of Peloponnese (Kreikka) and University of Karlstad (Ruotsi).