Vielä ehdit kevään EUNICE-kursseille!

Image
Laadukkaita verkkokursseja on tarjolla eri aloilta eurooppalaisista EUNICE-kumppaniyliopistoistamme.

EUNICE – European University for Customised Education tarjoaa jälleen monialaisen kurssikattauksen kevätlukukaudelle. Laadukkailla verkkokursseilla pääset opiskelemaan kiinnostavia aiheita sekä tutustumaan eurooppalaisiin kumppaniyliopistoihimme ja niiden opiskelijoihin.

Kaikki Vaasan yliopiston opiskelijat voivat ilmoittautua EUNICE-kursseille. Alla on lueteltu kurssit, joille ehdit vielä ilmoittautua ja jotka voit sisällyttää tutkintoosi Vaasan yliopistossa. Joillakin kursseilla voi olla rajoitettu osallistujamäärä. Varmistathan kielitaito- ja osaamisvaatimukset kunkin kurssin kuvauksesta.

Ilmoittautuminen päättyy 12. helmikuuta 2023

Ilmoittautuminen päättyy 12. maaliskuuta 2023

Ilmoittautuminen päättyy 9. huhtikuuta 2023

Lue lisää ja ilmoittaudu kursseille EUNICE-verkkosivuilla. Lisätietoa EUNICE-opinnoista Vaasan yliopiston tutkinnoissa Pepissä.

Tietolaatikko

Mikä ihmeen EUNICE?

Eurooppalainen verkostoyliopisto EUNICE tarjoaa jäsenyliopistojensa opiskelijoille ja henkilökunnalle mahdollisuuksia kansainvälisiin kokemuksiin ja laadukkaaseen verkko-opiskeluun.

EUNICE-yliopiston muodostavat Vaasan yliopiston lisäksi puolalainen Poznan University of Technology (PUT), saksalainen Brandenburg University of Technology Cottbus- Senftenberg (BTU), espanjalainen University of Cantabria (UC), belgialainen University of Mons (UMONS), italialainen University of Catania (UNICT) ja ranskalainen Polytechnic University of Hauts-de-France (UPHF).

Lisätietoa EUNICE-kurssitarjonnasta:

Anna Baranyai (suomeksi ja englanniksi)
Pablo Cisneros Chavira (englanniksi)