Vaasan yliopiston liikuntapalveluiden vuorot tauolla 31.10. saakka.

Liikuntapalvelut noudattaa yliopiston ja viranomaisten määrittämää linjaa ja liikuntapalveluiden vuorot ovat tauolla lokakuun loppuun saakka.
Vaasan yliopiston liikuntapalvelut - University of Vaasa Sports Services

Tauon aikana on kuitenkin mahdollista osallistua ryhmäliikuntatunteihin etänä. Löydät etätuntien linkin ja ohjelman liikuntakalenterista.

Ryhmäliikunnan lisäksi on myös mahdollista osallistua Maalahdessa järjestettävään Agilityyn. Agilityyn ilmoittaudutaan ennakkoon ja paikan päällä toimitaan järjestäjän turvamääräysten mukaan. Ohjaaja ilmoittaa turvamääräyksistä ilmoittautumisen yhteydessä.

Tauko ei vaikuta WSC:n eikä kaupungin uimahallin toimintaan. Liikuntatarran edut ovat edelleen voimassa näissä paikoissa. Sekä WSC että uimahalli ilmoittavat erikseen mahdollisista muutoksista palveluihinsa.

Lisätietoja liikuntakoordinaattori Seppo Evwarayelta: liikunta(at)uwasa.fi sekä Liikuntapalveluiden verkkosivuilta

PS. Oletko jo tutustunut BREAK PRO -taukoliikuntaohjelmistoon? Voit ladata sen puhelimeesi tai tietokoneellesi Liikuntapalveluiden sivuilla olevien ohjeiden avulla.