Urapalvelut tiedottaa: tarjolla opintojaksoja, uraohjausta ja työnhaun ohjausta sekä työ- ja harjoittelupaikkoja

Urapalvelut

Tarvitsetko apua tulevaisuuden suunnitteluun?

Urapalvelut tarjoaa opiskelijoille uraohjausta ja työnhaun ohjausta niin ryhmissä kuin yksilöohjauksessakin.

Voit tulla uraohjaukseen sinua askarruttavien urasuunnittelukysymysten äärelle. Uraohjauksessa autamme sinua oivaltamaan omia vahvuuksia, arvoja ja hahmottamaan sinulle sopivia uramahdollisuuksia. Lisäksi tavoitteena on, että opit sanoittamaan osaamistasi.

Työnhaunohjauksessa saat apua ja vinkkejä työnhakuun liittyvissä asioissa. Voimme esim. katsoa yhdessä, että työnhakudokumenttisi ovat kunnossa.

Tutustu aiheeseen uraohjauksen ja työnhaun ohjauksen verkkosivulla. Sivulla on myös ohjeet ajanvaraukseen ja ennakkotehtäviin.

Urasuunnittelua voit tehdä myös itsenäisesti. Siihen on välineitä urasuunnittelu-verkkosivulla. Käy tutustumassa!

Urapalvelut toteuttaa lukuvuoden aikana akateemisia työelämätaitoja kehittäviä opintojaksoja. Lista ja aikataulut ym. tietoa opintojaksoista on urapalveluiden verkkosivuilla. Tervetuloa mukaan!

Onko sinulla haussa työ- tai harjoittelupaikka?

Urapalvelut-verkkosivulla on linkki Valojobsiin, Vaasan yliopiston opiskelijoille tarkoitettuun työ-, harjoittelu- ja lopputyöaiheiden paikkailmoitusportaaliin. Voit tehdä siellä itsellesi paikkavahdin ja seurata siten sinulle sopivia paikkoja. Mitä pidemmälle syyslukukautta mennään, sitä enemmän paikkoja tulee listalle, kun myös kesätyöpaikkailmoituksia alkaa tulla hakuun. Harjoittelupaikkojen osalta sesonki alkaa yleensä marraskuun loppupuolella. Ota seurantaan! Huomaathan, että sopivia paikkoja on avoinna myös muissa työpaikkailmoitusportaaleissa, joten niitäkin kannattaa seurata.

Lisätietoa urapalveluista: uwasa.fi/urapalvelut
Voit myös ottaa yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen urapalvelut@uwasa.fi