Tule mukaan tekemään yliopiston liikuntapalveluista näkyvämpiä!

Vaasan yliopiston liikuntapalvelut etsii vapaaehtoisia Vaasan yliopiston opiskelijoita mukaan markkinointikuvauksiin.
liikuntapalveluiden logo

Kuvat tulevat osaksi liikuntapalveluiden viestintää. Kuvaukset järjestetään keskiviikkona 10.7.2019 tai torstaina 11.7.2019. Voit olla käytettävissä koko päivän, tai vain osan päivästä.

Lisätietoa kuvauksista ja ilmoittautumiset viimeistään perjantaina 5.7.2019 liikuntakoordinaattori Seppo Evwarayelle: liikunta@uwasa.fi, puh. 029 449 8555. Ilmoitathan päivämäärät ja kellonajat, jolloin pystyt osallistumaan kuvauksiin.

Kuvauksiin osallistuvat vapaaehtoiset saavat palkkioksi yliopistoliikunnan tuotepaketin (sis. liikuntatarra lukuvuodelle 2019–2020, liikuntapalveluiden vesipullo, heijastin sekä haalarimerkki).