Syksyn FITech-opintoja

Kokeile tänä syksynä jotain uutta!
FITech-2019

Tiesitkö, että Vaasan yliopiston opiskelijana voit opiskella myös muiden tekniikan alan yliopistojen kursseja ja sisällyttää opinnot tutkintoosi? FITechin avulla se onnistuu.

FITech tarjoaa seitsemän suomalaisen tekniikan alan yliopiston opintoja. Voit opiskella suuren osan kursseista joustavasti verkko-opintoina. Kaikki kurssit ovat maksuttomia.

FITech-opinnot tarjoavat ainutlaatuisen yhdistelmän osaamista, jonka avulla erotut eduksesi työmarkkinoilla.

Ilmoittautumisaika syksyn opintoihin on käynnissä. Hae kursseille nyt!

Lisätietoa: fitech.io/programmes-courses

Jos sinulla on kysyttävää opinnoista, otathan yhteyttä suoraan kurssin opettajaan. Yleiset kysymykset liittyen FITechiin voit lähettää osoitteeseen info@fitech.io.

Vaasan yliopiston omaa tarjontaa FITechissä on energiatekniikan 20 op sivuaine pääosin etäopintoina, erityisesti täydennyskouluttautujille suunnitellut tietotekniikan ja tietojärjestelmätieteen moduulit sekä energiavarastoinnin opintojaksoja. Kotiyliopiston järjestämiin opintoihin ilmoittaudutaan suoraan WebOodissa.

FITech (Finnish Institute of Technology) on Suomen tekniikan alan yliopistojen verkostoyliopisto.