Syksyn 2022 liikuntatarran myynti on alkanut

SUP Kayakin
Syksyn 2022 liikuntatarran myynti on alkanut. Syksyn 2022 liikuntatarra oikeuttaa liikuntapalveluiden tarjontaan myös kesällä 2022. Syksyn liikuntatarran hinta on Vaasan yliopiston opiskelijoille 30 €. Verkko-ostosta tehdessäsi varmista, että sähköpostiosoitteesi on oikein.

Liikuntatarran maksukuitti toimitetaan antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Maksukuitti toimii liikuntaoikeutesi tai etusi todisteena. Varmistathan että se on sinulla mukana älypuhelimessa tai tulostettuna osallistuessasi liikuntalajeihin tai hyödyntäessä yhteistyökumppaneiden alennuksia.

Kevään ja syksyn 2022 liikuntatarran ostaneilla on mahdollisuus käyttää WSC:n palveluita myös kesäkaudella, 2.5-31.8.2022.

Kesäkaudella voit hyödyntää WSC:n palveluita seuraavasti:

• Voit käyttää kuntosalia tiistaisin ja torstaisin klo 10.00-20.00 aikana vapaasti.
  • Voit osallistua tiistaisin & torstaisin Wasa Sports Gymin ohjattuihin ryhmäliikuntatunneille klo 10.00-20.00.

Kuljethan ryhmäliikuntatunneille vain pääsisäänkäynnin kautta. Muista myös varata paikka ryhmäliikuntatunnille WSC-kalenterin kautta. Muista tarvittaessa perua varauksesi viimeistään 60 min ennen tunnin alkua.

WSC:n palveluiden lisäksi on mahdollista hyödyntää alennuksia yhteistyökumppaneiden palveluista.

Tuttuina alennuskohteina jatkavat Padel X halli, Tennis Center Vaasa ja Vaasan uimahallin palvelut.

Uusia alennuskohteina ovat SUP Station Vaasa, Botnia Minigolf ja Wasa Up.

Tutustu alennuksiin liikuntapalveluiden kotisivuilla.

Vaasan yliopiston Liikuntapalveluiden järjestämät sisäliikuntalajit alkavat viikolla 36, maanantaina 5.9.2022.

Liikuntatarra ostetaan Vaasan yliopiston suljetun verkkokaupan kautta.

Lisätietoja liikuntapalveluiden verkkosivuilla kohdassa Liikuntatarra