Pepin käyttöönotto etenee uudella opinto-oppaalla ja Lukkarikoneella

Vaasan yliopiston lukuvuoden 2020-2021 opetussuunnitelmat ja opetusaikataulut on laadittu ensimmäistä kertaa opinto- ja opiskelijatietojärjestelmä Pepissä.
Vaasan yliopiston opiskelijoita - Students of University of Vaasa

Opintojaksojen kuvaukset ja opetussuunnitelmien rakenteet on luotu Peppiin ja niitä voi tarkastella koko yliopistolle yhteisessä opinto-oppaassa. Opiskelijat voivat tarkastella opetusaikatauluja myös uudessa Lukkarikoneessa, jossa he voivat luoda omia lukujärjestyksiä.

Opiskelijat siirtyvät käyttämään Peppiä WebOodin sijaan loppuvuonna 2021.

Vaasan yliopiston opinto-opas

Opinto-opas sisältää Peppi-järjestelmään tallennetut tiedot opetussuunnitelmista sekä opintojaksojen sisällöistä ja opetusajoista. Opinto-opas on yhteinen kaikille akateemisille yksiköille ja sieltä löytyy omat osionsa myös viestintä- ja kieliopinnoille, moduuli- ja sivuainetarjonnalle, avoimen yliopiston tarjonnalle, jatko-opinnoille tohtoriohjelmissa sekä vaihto-opiskelijoille suunnatulle tarjonnalle. Ajantasaiset opintojaksojen kuvaukset löytyvät WebOodin sijaan Opinto-oppaasta. Huomioithan, että syksyn 2020 opetusjärjestelyihin voi tulla muutoksia. Opintojaksojen Toteutukset -kohtaan oppaassa päivitetään tietoa opetusjärjestelyistä elokuun aikana.

Opinto-opas: https://opas.peppi.uwasa.fi

Opinto-oppaan käyttöohje opiskelijalle

Lisätietoa: peppi@uwasa.fi

Vaasan yliopiston Lukkarikone

Lukkarikone on palvelu, joka näyttää julkaistut opetuksen aikataulut. Suurin osa opetusaikatauluista julkaistaan elokuussa. Opiskelijat voivat koota Lukkarikoneessa omat lukujärjestyksensä. Kirjautumattomat käyttäjät voivat tarkastella opetustarjontaa, mutta vain kirjautuneet käyttäjät pystyvät luomaan ja muokkaamaan omia lukujärjestyksiä. Opetukseen ja tentteihin ilmoittaudutaan edelleen WebOodissa.

Lukkarikone: https://lukkarit.uwasa.fi/

Lukkarikoneen käyttöohje opiskelijalle