Opiskelijoiden aamupala 7.12.

Opiskelijoiden aamupala 7.12.2022 - Student’s breakfast 7.12.2022
Mikä neuvoksi -hanke tarjoaa Vaasan yliopiston opiskelijoille aamupalan ravintola Erkissä Fabriikin 1. kerroksessa keskiviikkona 7.12.2022 klo 9.00–10.00.

Aamupalalle on rajattu osallistujamäärä. Ilmoittaudu tilaisuuteen ennakkoon viimeistään 30.11. tällä ilmoittautumislomakkeella. Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoita lomakkeella myös mahdolliset erityisruokavaliosi.

Aamiainen sisältää joulupuuroa ja hedelmäkiisseliä tai sokeri-kanelia, joulutortun; karjalanpiirakan ja munavoita, tuoremehua sekä kahvia tai teetä.

Mikä neuvoksi -hanke on Vaasan yliopiston ja Vaasan yliopiston ylioppilaskunnan yhteinen opiskelijoiden hyvinvointihanke, jossa kehitetään edelleen kokonaisvaltaisia opintojen ohjauksen ja hyvinvointipalveluita, tuetaan opiskelijoiden yhteisöllisyyden tunteen vahvistamista ja yliopistoyhteisöön kiinnittymistä sekä vahvistetaan opiskelijoiden, opiskelijajärjestöjen ja yliopiston sekä sidosryhmien välistä vuorovaikutusta ja toimivaa yhteistyötä.

Muut opiskelijan hyvinvointipalvelut ja ohjauspalvelut löydät Opiskelijat-verkkosivuilta kohdista Hyvinvointi ja turvallisuus sekä Ohjaus ja neuvonta.