Opiskelijapalvelut ja opintoneuvonta auttavat opintojen kaikissa vaiheissa

Opiskelijat keskustelevat ulkona

Avoimen yliopiston opiskelijapalveluihin ja opintoneuvontaan voivat kaikki avoimen opinnoista kiinnostuneet olla yhteydessä. Olipa kyse vasta opintojaan aloittelevasta tai jo pidemmälle opinnoissaan edenneestä opiskelijasta, autamme opiskelun kaikissa vaiheissa.

Kysymyksiä ilmoittautumiseen tai järjestelmiin liittyvissä asioissa?

Opiskeluun liittyvissä käytännön asioissa saat apua opiskelijapalveluista. Opiskelijapalveluissa hoituvat esimerikiksi opintotarjontaan, opetus- ja tenttiaikatauluihin, kurssi-ilmoittautumisiin, opintosuoritusten rekisteröintiin ja opiskelijatunnuksiin liittyvät asiat. Voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse soittamalla numeroon 029 449 8004 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen avoinyo(at)uwasa.fi.

Tavoitteena tutkinto?

Avoimen yliopiston opintoja voi suorittaa omaksi iloksi tai ammatillisen osaamisen kehittämiseksi, mutta suoritetuilla opinnoilla on mahdollista hakeutua myös tutkinto-opiskelijaksi. Mikäli tähtäimessäsi on esimerkiksi avoimen yliopiston väylä tai maisterihaku, tai jos haluat kartoittaa mahdollisuuksiasi eri hakuvaihtoehtoihin, kannattaa olla yhteydessä opintoneuvojiimme. Opintoneuvonnassa voidaan käydä läpi aikaisemmin suorittamiasi korkeakouluopintoja ja niiden mahdollista soveltuvuutta tavoitetutkintoosi, laatia yhdessä henkilökohtainen opintosuunnitelma sekä käydä läpi eri hakuväylien valintaperusteita. Voit varata ajan opintoneuvojiltamme täyttämällä yhteydenottopyyntölomakkeen.

Autamme mielellämme kaikissa opiskeluun liittyvissä kysymyksissä!

Avoimen yliopiston yhteystiedot