LUMA-keskus Pohjanmaan "Startti StarT-ohjelmaan" webinaarit syksyllä - kasvattaja ja opettaja ilmoittaudu mukaan

Kolme lasta tutkimassa
Uusi StarT-kausi on käynnistynyt! Viime vuoden työ on kantanut hedelmää ja palautteen perusteella voimme ilolla ilmoittaa, että tänä vuonna järjestämme ensimmäistä kertaa "Startti StarT-ohjelmaan"-webinaareja Pohjanmaan ja Etelä-Pohjanmaan kasvattajille ja opettajille! Tule kuulemaan mikä on StarT-ohjelma ja hakemaan virikkeitä ja tukea työhösi.

Viime kaudella Pohjanmaalla ja Etelä-Pohjanmaalla tehtii upeita projekteja! Menestystä tuli myös valtakunnallisella tasolla, kun Vaasan Keskuskoulun projekti "Kuinka juomavesi tulee vesilasiin" palkittiin yhtenä kansallisena parhaana projektina sekä Halkosaaren Satulinnan päiväkoti voitti projektillaan "Muurahaiset" yleisöäänestyksen.Tänä syksynä haluamme tukea ja kannustaa kaikkia halukkaita opettajia ja kasvattajia ottamaan matalan kynnyksen askelia projektioppimisen suuntaan järjestämällä webinaareja, joissa käydään lyhyesti läpi StarT-ohjelman runko ja tärkeät päivämäärät sekä miten lähteä suunnittelemaan monialaista projektikokonaisuutta.

Webinaarit järjestetään Zoom-ohjelmalla ke 9.9. ja  ti 20.10.2020. Tutustu tarkempiin webinaarien aikatauluihin ja StarT- ohjelmaan https://www.uwasa.fi/fi/koulutus/luma/start  sekä Ilmoittaudu webinaariin täyttämällä yhteystietolomake.

Tervetuloa rakentamaan meidän kanssa StarT-kautta 2020-2021, upeaita projekteja sekä oppimaan toisiltamme!