Lukusaleihin opiskelemaan ilman ajanvarausta

Tienviitta kampuksella

Seuraavat lukusalit ovat tästä lähtien avoinna opiskelijoille itseopiskelua varten ilman ajanvarausta:

• Palomäki-sali A201 (Tervahovi), klo 8–16.00 (max. 10 henkilöä)
  • Luokka F118 (Fabriikki 1. kerros), klo 8–16.00 (max. 10 henkilöä)
  • Tritonia K235 (2 krs, isompi lukusali), ma klo 9.00-17.00, ti-to klo 9-16.00 (max. 7 henkilöä)
  • Tritonia K236 (2 krs, pienempi lukusali), ma klo 9.00-17.00, ti-to klo 9-16.00 (max. 3 henkilöä)

Sisääntulo Tritoniaan on pääovesta, ja lukusaleihin kuljetaan aulan kautta. Sisääntulo Tervahovin Palomäki-saliin on Marmoriportin pääovesta. Sisääntulo Fabriikin aulaan tapahtuu ravintola Erkin vieressä olevasta ulko-ovesta.

Yliopiston sisätiloihin saa tulla vain, mikäli olet tulossa lukusaliin, exam-tenttiluokkaan tai kopioimaan ja tulostamaan. Kopiointi on mahdollista Palomäki-salissa sekä Fabriikin aulassa. Huomioithan, etteivät kampuksen muut tilat ole auki, ja esimerkiksi ravintolat ovat suljetut.

Yliopiston sisätiloissa käydessä, opiskellessa tai työskennellessä edellytetään kasvomaskin käyttöä ja vähintään 2 metrin turvaväliä. Pääsääntöisesti yhdessä tilassa saa kerrallaan olla enintään 10 henkilöä. Haluamme kaikessa toiminnassamme varmistaa opiskelijoidemme ja henkilökunnan turvallisuuden sekä estää viruksen leviämisen.

Lisätietoja:

Opiskelijoiden koronavirusohjeistus