Liikuntapalvelut tiedottaa

Vaasan yliopiston liikuntapalvelut - University of Vaasa Sports Services
Olethan huomannut, että liikuntatarraa myydään myös poikkeusaikana sekä uuden Tennis Center -etuuden?

Liikuntatarran myynti poikkeusaikana

Poikkeusaikana liikuntatarran myynti järjestetään ajanvarauksella tiistaisin ja torstaisin Fabriikin pohjakerroksessa.

Ajan voit varata klo 9.00-11.30 & 12.30-15.00 välisiltä ajoilta. Sovi aikataulusta sähköpostitse liikuntakoordinaattorin kanssa (liikunta(at)uwasa.fi). Maksuvälineenä toimivat pankki- ja luottokortti.

Huomioithan, että Vaasan yliopisto edellyttää kasvomaskin käyttämistä yliopiston alueella ja kaikkialla sisätiloissa käydessä, opiskellessa tai työskennellessä. Kulku Fabriikkiin on ravintola Erkin vieressä olevasta ulko-ovesta.

Tennis Center -etuus

Olethan huomannut, että Vaasan yliopiston kevään 2021 liikuntatarran ostaneilla on mahdollisuus käyttää Tennis Center Vaasan palveluita alennettuun hintaan ma-pe klo 8.00-22.00 (tennis klo 21.30 saakka). Liikuntatarran esittäneille palveluiden kertahinnasta vähennetään 2,50 €.

Tennis Center palveluihin ja hinnastoon voit tutustua Tennis Center Vaasan verkkosivuilla.

BREAK PRO -taukoliikuntaohjelma

Oletko vielä ladannut BREAK PRO-taukoliikuntaohjelman tietokoneellesi tai älypuhelimeen?

Ohjelma muistuttaa tauottamaan opintojasi ja lyhyet taukojumppavideot ohjaavat sinua tekemään päivän mittaan monipuolisia liikkeitä koko keholle. Aseta vain sinulle sopivat aikavälit tai kellonajat taukoliikunnalle. Liikkeet voit valita itse tai antaa ohjelman valita puolestasi. Ohjeet ohjelman lataukseen saat liikuntapalveluiden sivuilta

Muistathan, että jokainen liikuttu minuutti lisää terveyttäsi!