Liikuntapalveluiden vuorot käynnistyneet

Liikuntapalveluiden syksyn vuorot ovat käynnistyneet tällä viikolla. Liikuntapalveluiden tarjontaan voi tutustua maksutta 15.9. saakka.
liikuntapalveluiden logo

Viikosta 38 alkaen liikuntapalveluiden vuoroille tarvitaan liikuntatarra. VYY:n palvelutoimisto ei ole maanantaisin auki, eli jos aiot osallistua maanantain 16.9.vuoroille, muista ostaa tarra viimeistään perjantaina 13.9.!

Opiskelijoiden tarraan ovat oikeutettuja kaikki Vaasan yliopiston perus- ja jatkotutkinto-opiskelijat, jotka ovat maksaneet VYY:n lukuvuoden 2019–2020 jäsenmaksun.

Liikuntatarroja myydään ylioppilaskunnan palvelutoimistolla Domus Bothnicalla ti–to klo 10–14 ja pe klo 10–13. Opiskelijoiden liikuntatarran hinta on 30 € / lukukausi tai 50 € / lukuvuosi.

Tarra liimataan opiskelijakorttiin tai erilliseen maksuttomaan liikuntakorttiin, jonka saat tarran ostamisen yhteydessä. Tarran voi lunastaa joko pankki- tai luottokortilla.

Tutustu tarjontaan liikuntapalveluiden verkkosivuilla. Sivuilta löydät tarkemmat tiedot liikuntapalveluiden tarjonnasta, vuorojen aikatauluista ja paikoista sekä yhteistyökumppaneiden eduista. Sivuilla on myös tietoa mm. uimahallin alennetuista kertamaksuista sekä WSC:llä käyttöön otettavasta asiakaskortista ja ohjeet sen tilaamiseen.