Liikuntapalveluiden kevään 2021 tarjonta

Vaasan yliopiston liikuntapalvelut - University of Vaasa Sports Services
Kevään 2021 liikuntavuorot käynnistyivät 4.1.2021. Opiskelijat voivat osallistua liikuntapalveluiden vuoroille ostamalla liikuntatarran, jota myydään ylioppilaskunnan palvelutoimistolla.

Kevään 2021 opiskelijoiden liikuntatarran hinta on 20 €. Tarra on voimassa 25.4.2021 saakka.

Tarran voi ostaa joko pankki- tai luottokortilla. Tarra kiinnitetään opiskelijakorttiin tai liikuntakorttiin, jonka saat tarran ostamisen yhteydessä. VYY:n palvelutoimiston aukioloajat ovat ti–to klo 10–14 ja pe klo 10–13.

Tutustu liikuntavuoroihin ja muuhun liikuntapalveluiden tarjontaan Liikuntapalveluiden verkkosivuilla. Sivuilta löydät myös linkin online-liikuntalukujärjestykseen.

Poikkeusaikana ei järjestetä lähi- tai livetunteja. Tarjontaa lisätään heti kun se on mahdollista.

Liikuntatarran uusi etu - Tennis Center

Vaasan yliopiston kevään 2021 liikuntatarran ostaneilla on mahdollisuus käyttää Tennis Center Vaasan palveluita alennettuun hintaan ma-pe klo 8.00-22.00 (tennis klo 21.30 saakka). Liikuntatarran esittäneille palveluiden kertahinnasta vähennetään 2,50 €.

Tennis Center palveluihin ja hinnastoon voit tutustua Tennis Center Vaasan verkkosivuilla.