Kesän 2022 uudet liikuntamahdollisuudet

Minigolf hole

Kevään ja syksyn 2022 liikuntatarran ostaneilla opiskelijoilla ja henkilökunnan jäsenillä on mahdollisuus käyttää uusia liikuntamahdollisuuksia kesällä 2022. Uusina alennuskohteina ovat SUP Station VaasaBotnia Minigolf ja Wasa Up kertakäyntimaksut.

Palveluita on mahdollista käyttää alennettuun hintaan esittämällä kevään tai syksyn 2022 liikuntatarra.

• Hietasaaressa toimiva SUP Station Vaasa tarjoaa muun muassa kajakkimelontaa tai vesipuistosta alennettuun hintaan.
  • Vaskiluodossa sijaitsevalla Botnia Minigolf radalla sinulla on mahdollisuus rentoutua minigolffailun parissa.
  • AcadeMillin sisälle rakennettu kiipeilypuisto Wasa Up ja sen oheispalvelut ovat käytössäsi alennettuun hintaan liikuntatarralla.

Tuttuina alennuskohteina myös kesän läpi jatkavat Padel X halliTennis Center Vaasa ja Vaasan uimahallin palvelut.

Tutustu kaikkiin alennuksiin tarkemmin liikuntapalveluiden verkkosivuilla. Liikuntatarra ostetaan Vaasan yliopiston suljetun verkkokaupan kautta.

Lisätietoja liikuntapalveluiden verkkosivuilla kohdassa Liikuntatarra.