Ilmoittaudu nyt kevätlukukauden EUNICE-kursseille!

Image
Valtava valikoima kursseja eri aloilta ja opiskelukavereita ympäri Eurooppaa! Kaikki Vaasan yliopiston opiskelijat voivat ilmoittautua EUNICE-verkostoyliopiston kursseille.

EUNICE – European University for Customised Education tarjoaa jälleen monialaisen kurssikattauksen kevätlukukaudelle. Myös Vaasan yliopiston opiskelijoiden kannattaa ottaa hyöty irti kansainvälisestä kurssitarjonnasta. Laadukkailla verkkokursseilla pääset opiskelemaan kiinnostavia aiheita sekä tutustumaan eurooppalaisiin kumppaniyliopistoihimme ja niiden opiskelijoihin.

Huomaathan, että EUNICE-kurssitarjonnassa on myös sellaisia kursseja, jotka eivät käy Vaasan yliopiston tutkintoihin. Seuraavat yli 20 kurssia voit sisällyttää tutkintoosi Vaasan yliopistossa.

Ilmoittautuminen päättyy 12. joulukuuta, ole nopea!

Ilmoittautuminen päättyy 31. joulukuuta

Ilmoittautuminen päättyy 12. tammikuuta 2023

Ilmoittautuminen päättyy 15. tammikuuta 2023

Ilmoittautuminen päättyy 12. helmikuuta 2023

Ilmoittautuminen päättyy 12. maaliskuuta 2023

Ilmoittautuminen päättyy 9. huhtikuuta 2023

Lue lisää ja ilmoittaudu kursseille EUNICE-verkkosivuilla. Lisätietoa EUNICE-opinnoista Vaasan yliopiston tutkinnoissa Pepissä.

Tietolaatikko

Mikä ihmeen EUNICE?

Eurooppalainen verkostoyliopisto EUNICE tarjoaa jäsenyliopistojensa opiskelijoille ja henkilökunnalle mahdollisuuksia kansainvälisiin kokemuksiin ja laadukkaaseen verkko-opiskeluun.

EUNICE-yliopiston muodostavat Vaasan yliopiston lisäksi puolalainen Poznan University of Technology (PUT), saksalainen Brandenburg University of Technology Cottbus- Senftenberg (BTU), espanjalainen University of Cantabria (UC), belgialainen University of Mons (UMONS), italialainen University of Catania (UNICT) ja ranskalainen Polytechnic University of Hauts-de-France (UPHF).

Lisätietoa EUNICE-kurssitarjonnasta:

Anna Baranyai (suomeksi ja englanniksi)
Pablo Cisneros Chavira (englanniksi)

Eniten reaktioita tällä viikolla