Ilmoittaudu EUNICE-liikeideakilpailuun – voittajatiimit pääsevät kesällä Italiaan

Image
Haluatko kehittää liikeideaasi kansainvälisen tiimin kanssa? Osallistu EUNICE CLab-ohjelmaan, josta saat 5 opintopistettä. Voittajatiimillä on mahdollisuus kesäopintoihin Italiassa. Ilmoittaudu viimeistään 28.2.2023.

EUNICE CLab-ohjelmassa pääset mukaan kansainväliseen ja monialaiseen tiimiin, jossa on mukana opiskelijoita muista EUNICE-yliopistoista ympäri Eurooppaa. Lisäksi tiimisi saa asiantuntevan mentorin, joka auttaa teitä liikeidean kehittämisessä.

Englanninkielisessä ohjelmassa on 11 viikottaista verkkotyöpajaa, jotka alkavat 10. maaliskuuta 2023. Viimeisessä tapaamisessa tiimit esittelevät ideansa. Voittajatiimien jäsenet voivat osallistua kesäopintoihin Catanian yliopistossa Italiassa 10.–14. heinäkuuta 2023.

Lisätiedot, tarkan ohjelmam ja ilmoittautumisohjeet löydät EUNICE-verkkosivuilta (englanniksi). Ilmoittaudu viimeistään 28. helmikuuta. Valinnoista ilmoitetaan pian ilmoittautumisajan päätyttyä.

Vaasan yliopiston opiskelijat saavat ohjelmasta mahtavan kokemuksen lisäksi viisi opintopistettä vapaaehtoisiin opintoihin (OPIS0080 – Practical Project Work).

Tietolaatikko

Mikä on EUNICE?

EUNICE European University for Customised Education on verkostoyliopisto, joka tarjoaa opiskelijoille ja henkilökunnalle mahdollisuuksia kansainvälisiin kokemuksiin, verkostoitumiseen  ja laadukkaisiin oppimismahdollisuuksiin verkossa.

Vaasan yliopiston lisäksi verkostoon kuuluvat: