Hyvinvointiviikko 2020 viikolla 44

Vaasan yliopiston ja Vaasan yliopiston ylioppilaskunnan yhteinen hyvinvointiviikko järjestetään jälleen 26.10.-30.10.2020.
Hyvinvointiviikko 2020 - The week of well-being 2020

Viikon aikana järjestetään hyvinvointiin liittyvää ohjelmaa opiskelijoille ja henkilöstökunnalle.

Poikkeuksellisesti kaikki ohjelma viikon aikana järjestetään niin, että niihin voi osallistua etänä.

Hyvinvointiviikon aikana luvassa esimerkiksi luentoja jaksamisesta

Tiistaina 27.10. klo 9-10 Pihlajalinnan terveyspsykologi Minna Björkman luennoi jaksamisesta etäopinnoissa ja -töissä. Perjantaina 30.10. klo 9-10 Pihlajalinnan työterveydenhoitaja ja palveluvastaava Carita Sandell-Kaukonen pitää luennon “Elintavoilla hyvinvoivaksi”.

Hyvinvointiviikon tunnelmaan voit valmistautua esimerkiksi lataamalla Break Pro -taukoliikuntaohjelman.

Seuraa Hyvinvointiviikko 2020 -sivua VYY:n verkkosivuilla tai VYY:n sosiaalista mediaa niin pysyt ajan tasalla tapahtumasta!