Haku kansainväliseksi tuutoriksi keväälle 2021 on nyt auki!

Hae täyttämällä hakulomake 3.11. mennessä!

“A great way to meet new people! Helping international students will improve communication and language skills and teaches you more about your own culture too” – A former international tutor

Haku kansainväliseksi tuutoriksi keväälle 2021 on nyt auki! Hae 3.11 mennessä.

Ryhdy kansainväliseksi tuutoriksi ja tule tekemään yliopistoomme saapuvien vaihto-opiskelijoiden vaihdosta Vaasassa ikimuistoinen! Kansainvälisenä tuutorina autat uusia vaihto-opiskelijoita tutustumaan niin Suomeen ja Vaasaan kuin Vaasan yliopistoonkin.

Kansainvälisenä tuutorina saat kansainvälisen kokemuksen lisäksi uusia ystäviä (niin Suomesta kuin maailmalta) sekä kolme opintopistettä. Lisäksi siinä sivussa parannat myös kielitaitoasi!

Tuutorit koulutetaan tehtäväänsä syksyn aikana. Koulutukseen tulee olemaan vähintään etämahdollisuus.

Hae täyttämällä hakulomake 3. marraskuuta mennessä.

Lisätietoa tuutoroinnista löydät nettisivuiltamme.

Voit myös lukea entisten tuutorien blogista kokemuksista kansainvälisenä tuutorina.

Yhteyshenkilö:

Jutta Lankinen/Liikkuvuuspalvelut