Hae maksuttomille tekniikan alan kursseille

Image
Vaasan yliopisto on osa FITech-verkostoyliopistoa, joka tarjoaa jälleen syksyllä runsaasti runsaasti mielenkiintoista opiskeltavaa tekniikan ja teknologian aloilta maksuttomasti. Haku syksyn kursseille on nyt käynnissä.

FITech-verkostoyliopisto tarjoaa tulevana syksynä jälleen runsaasti mielenkiintoista opiskeltavaa eri tarpeisiin. Ensimmäiset kurssit käynnistyvät elokuussa. Haku kursseille on auki läpi kesän ja päättyy noin viikkoa ennen kunkin kurssin alkua. Tarjolla on myös itseopiskelukursseja, jotka voi aloittaa koska vain.

Kurssit ovat maksuttomia. Voit aloittaa alkeista uuden aiheen opettelun tai perehtyä johonkin paremmin tuntemaasi aiheeseen. Suurin osa kursseista järjestetään joustavasti etäopintoina.

Vaasan yliopiston tarjoaa FITechin kautta muun muassa energiatekniikkaan, digitalisaatioon, tekoälyyn ja 5G-teknologiohin liittyviä kursseja. Tutustu syksyn opintoihin FITechin verkkosivuilla

Osa ICT-kursseista maksuttomana tarjolla viimeistä kertaa

Otathan huomioon, että tuleva syksy on viimeinen mahdollisuus opiskella joitakin FITech ICT -hankkeen kursseja maksuttomasti, koska Opetus- ja kulttuuriministeriön myöntämän hankerahoitus päättyy vuoden 2023 lopussa. FITech-verkostoyliopiston toiminta sekä energiavarastoinnin, 5G-teknologian ja vetytalouden FITech-hankkeet jatkuvat edelleen.

Tietolaatikko

Tekniikan alan verkostoyliopisto FITech

FITech-verkostoyliopisto, Finnish Institute of Technology on perustettu lisäämään yhteistyötä tekniikan alalla. Sen tavoitteena on ohjata tekniikan alan osaajia Suomen kasvualoille ja vastata tekniikan alalla nouseviin osaajatarpeisiin.

Vaasan yliopiston lisäksi verkostoon kuuluvat Aalto-yliopisto, Turun yliopisto, Åbo Akademi, LUT-yliopisto, Oulun yliopisto, Jyväskylän yliopisto, Itä-Suomen yliopisto, Tekniikan akateemiset TEK ry ja Teknologiateollisuus ry.

Eniten reaktioita tällä viikolla