Fabriikin uudesta ravintolasta opiskelijahintaista lounasta 6.3. lähtien – Mathilda kiinni remontin vuoksi

Image
Uusi ravintola August aukeaa Fabriikissa entisen Erkin tiloissa maanantaina 6. maaliskuuta. Ravintola tarjoaa opiskelijoille Kela-tuettuja aterioita. Tarjolla on myös makeita ja suolaisia leivonnaisia, virvokkeita sekä take away -annoksia.

Tervahovissa sijaitseva ravintola Mathilda menee remontin vuoksi kiinni viikolla 9. Viimeinen aukiolopäivä on perjantai 24. helmikuuta. Juveneksen muut kampusalueen ravintolat, Alere ja Serveri, pysyvät auki. Talvilomaviikolla (viikolla 9) kampusalueella auki ovat Juveneksen ravintola Alere sekä muun muassa Cotton Club.

Ravintola August on avoinna arkisin klo 8–16. Toiminnasta vastaa Wasa Marina Oy.