Eurooppalainen verkostoyliopisto EUNICE laajenee – mukaan kolme uutta kumppania

Universities sign the contract

Kymmenen eurooppalaista korkeakoulua allekirjoittivat 27.9.2022 sopimuksen, jolla kreikkalainen University of the Peloponnese, portugalilainen Polytechnic Institute of Viseu ja ruotsalainen Karlstad University sitoutuivat EUNICE-verkostoon. Sopimus allekirjoitettiin EUNICE:n yleiskokouksessa Espanjan Santanderissa.

Ennestään EUNICE-verkostoyliopistoon ovat kuuluneet Vaasan yliopiston lisäksi puolalainen Poznan University of Technology, saksalainen Brandenburg University of Technology Cottbus- Senftenberg, espanjalainen University of Cantabria, belgialainen University of Mons, italialainen University of Catania ja ranskalainen Polytechnic University of Hauts-de-France.

EUNICE-yliopisto tuo opiskelijoille ja henkilökunnalle monipuolisia mahdollisuuksia kansainvälisiin kokemuksiin ja verkostoitumiseen sekä opetuksen, tutkimuksen että muun yhteistyön parissa. Opiskelijat voivat esimerkiksi opiskella samoilla verkkokursseilla kumppaniyliopistojen opiskelijoiden kanssa.

Lue lisää EUNICE-yliopistosta.