Digitaalisia sertifikaatteja

Digitaalisista sertifikaateista on hyötyä sekä CV:n rakentamisessa, että omien tietojen ja taitojen kehittämisessä.

Digitaalinen sertifikaatti on todistus, joka vahvistaa sertifikaatin hallitsijan osaamista.

Vaasan yliopiston opiskelijoilla on mahdollisuus suorittaa eri aihealueiden digitaalisia sertifikaatteja IBM SkillsBuild sivulla, ja Bloomberg laboratoriossa Tervahovissa.

IBM SkuillsBuild sivulla voit suorittaa sertifikaatteja, osaamismerkkejä ja lyhyitä kursseja aihealueissa kuten; tekoäly, kyberturvallisuus, informaatioteknologia ym. Bloomberg -päätelaitteilla Tervahovin laboratoriossa voit suorittaa rahoitukseen liittyviä sertifikaatteja; Bloomberg Market Concepts (BMC) ja Environmental Social Governance Certificate (ESG).

Kaikkien koulutusalojen opiskelijat voivat hyötyä digitaalisista sertifikaateista ja osaamismerkeistä. Laaja tietämys teknologiaan, digitalisaatioon ja rahoitukseen liittyvistä aiheista on eduksi nykypäivän työmarkkinoilla, riippumatta siitä mitä koulutusalaa opiskelet.

Jos tarvitset apua CV:n luomisessa, uraohjausta tai tietoa avoimista työpaikoista, voit ottaa yhteyttä urapalveluihin. Enemmän tietoa urapalvelusta sekä heidän yhteystiedot löytyvät täältä: www.uwasa.fi/fi/opiskelijat/urapalvelut