Avoimen väylän hakuaika alkaa 16.3.

Haku avoimen yliopiston opintojen perusteella käynnistyy keskiviikkona 16.3. ja päättyy keskiviikkona 6.4.2016 klo 15.00.
Hakuaika 16.3.-6.4.2016

Vaasan yliopiston kaikkiin tiedekuntiin voi hakea tutkinto-opiskelijaksi kesällä järjestettävien päävalintojen lisäksi myös avoimen yliopiston väylän kautta, ilman valintakoetta. Mahdollisuus väylän kautta tutkinto-opiskelijaksi hakemiseen tarjoutuu suoritettuasi tietyn määrän opintoja avoimessa yliopistossa.

Koulutukseen haetaan täyttämällä sähköinen hakulomake osoitteessa www.opintopolku.fi. Hakulomakkeen on oltava tallennettuna hakuajan päättymispäivänä viimeistään klo 15.00.

Katso lisäohjeet: Miten koulutukseen haetaan?

Tutustu koulutusalakohtaisiin hakuohjeisiin:

HUOM! Jokaisen hakijan on syytä tutustua valintakriteereihin huolellisesti myös tiedekunnan valintaoppaassa. Muutokset mahdollisia.