tiedekarnevaalit Vaasassa

Kauppakeskus Rewell / Kulttuurinäyttämö Ritz / Ravintola Loftet
Vaasa
Suomi

Vaasan tiedekarnevaalit on yleistajuinen ja monikielinen tapahtuma, joka on tarkoitettu kaikille tieteestä ja tutkimuksesta kiinnostuneille. Marraskuun 17.–18. päivänä 2023  järjestettävä tapahtuma tarjoaa yhteensä 36 tuntia keskusteluita, haastatteluja, luentoja ja esityksiä kolmessa eri tapahtumapaikassa eli Kauppakeskus Rewellissä, Ritzissä ja ravintola Loftetissa Vaasan keskustassa.

Tutustu tieteeseen ja tapaa tutkijat lähelläsi

Tiesitkö, että lähelläsi tehdään mielenkiintoista tutkimusta? Tule kuuntelemaan mielenkiintoisia esityksiä ja tutustumaan tutkijoihin Vaasan eri yliopistoista ja korkeakouluista. Tutkijat kertovat tutkimuksen uusista tuulista ja kuinka maailmanlaajuisia ongelmia voidaan ratkaista alueellisesti. Samalla kuulet myös mitä tutkijat muualla Suomessa tutkivat.

Vaasan yliopisto, Svenska Litteratursällskapet i Finland, Hanken, Helsingin yliopiston oikeustieteellinen tiedekunta, Vaasan ammattikorkeakoulu, Novia, Åbo Akademi, Vaasan kaupunki ja HSS Media järjestävät tapahtuman yhteistyössä.

Otteita ohjelmasta: Vaasan yliopiston tutkijat Vaasan tiedekarnevaaleilla

Perjantai 17.11.2023

• Tuoko ympäristöystävällisyys yritykselle menestystä? / Jaana Rahko
    Klo 11:00 Ritz