Päivitetty 16.4.2024 | 17:04

Ma 9.9.2024 | 09:00 - Ti 10.9.2024 | 16:00

Vaasan yliopisto
Suomi

Vaasa Servitization Workshop 2024 järjestetään Vaasan yliopistolla 9.-10. syyskuuta 2024. Tavoitteena on syventää ymmärrystä digitaalisesta palveluistumisesta ja keskittyä erityisesti kestäviin älykkäisiin tuote-palvelujärjestelmiin (SPSS).

Workshopissa on kolme keskeistä teemaa:

1. Tietoa kestävien tuotepalvelujärjestelmien strategioista, taktiikoista ja toiminnoista.
  2. Tuote-palvelujärjestelmiin, palveluinnovaatioihin ja liiketoimintamalli-innovaatioihin liittyvät radikaalit ja vaiheittaiset innovaatioprosessit.
  3. Palveluistamisprosessien hallinta ja organisointi tavoitteena kestävät älykkäät tuote-palvelujärjestelmät.

Strategic Business Development (SBD) -tutkimusryhmä kutsuu osallistujat lämpimästi Vaasa Servitization Workshopiin. Tapahtuma tarjoaa osallistujille ainutlaatuisen tilaisuuden esitellä työnsä, saada palautetta ja varmistaa paikkansa tulevassa kirjassa, joka on tarkoitus julkaista vuonna 2026.