YTHS:n etäryhmävalmennus uniongelmista kärsiville tulossa huhtikuussa - ilmoittaudu ryhmään jo nyt!

lammas

YTHS järjestää tänä keväänä korkeakouluopiskelijoille etäryhmävalmennuksen, jossa kokoonnutaan uniasioiden äärelle. Onko tyynysi hyvin – lasketko lampaita? -etäryhmän tarkoituksena on löytää Sinulle sopivia keinoja parempaan nukkumiseen vertaistuen ja ammattilaisten avulla. Ryhmää vetävät YTHS:n terveydenhoitajat.

Ryhmä kokoontuu torstaisin neljä kertaa. Jokaisessa tapaamisessa on oma teemansa ja tehtävänsä. Ryhmään otetaan kymmenen opiskelijaa. Valmennus toteutetaan suomenkielisenä.

Kokoontumiskerrat

Etäryhmä alkaa Teamsin välityksellä torstaina 6.4.2023 klo 9–10. Muut kokoontumiset ovat 13.4.2023, 20.4.2023 ja 27.4.2023 samaan kellonaikaan.

Lisätietoja ryhmästä ja ilmoittautumislinkin löydät YTHS:n verkkosivuilta kohdasta Ajankohtaista > Onko tyynysi hyvin – lasketko lampaita?