Yliopistoyhteisön yhteistä hyvinvointiviikkoa vietetään kampuksella 27.-31.10.2014

Hyvinvointiviikkoa vietetään tänä vuonna jo neljättä kertaa ja tämän vuoden teemana on fyysinen hyvinvointi.

Hyvinvointiviikon avaa rehtori, jonka jälkeen kuullaan liikunta-alan yrittäjän ja personal trainer Miia Kahilan luento ”Tasa-painoa etsimässä. Kuinka yhdistää opiskelu, työ ja liikkuminen”. Avausluento pidetään Tritonian auditorio Nississä maanantaina 27.10. klo 10-11.

Viikon ohjelmassa on minimessut Mathildan aulassa, jossa on mm. suosittu työterveyshoitajien mittauspiste. Minimessujen lisäksi on tarjolla juoksukoulua, kävely- ja juoksutestausta, defibrillattorikoulutusta, joogaa yms.

Lisätietoja hyvinvointiviikosta ja viikon ohjelma kokonaisuudessaan (portaalissa)

Suuressa osassa hyvinvointiviikon liikuntatapahtumista on rajattu osallistujamäärä.  Näihin tulee ilmoittautua ennakkoon, viimeistään torstaina 23.10.

Kaikki ennakko-ilmoittautumista vaativat tapahtumat ovat listattu ilmoittautumislomakkeella.

Hyvinvointiviikolla on käytössä hyvinvointipassi. Osallistumalla kahteen tapahtumaan voit osallistua arvontaan, jossa arvotaan yliopiston huppareita, pipoja ja yllätyspalkintoja.

Hyvinvointiviikon tapahtumat ovat suunnattu niin henkilökunnalle kun opiskelijoille.

Tervetuloa osallistumaan!