Yliopistossa juhlittiin uusia maistereita

Vaasan yliopisto juhlisti tuoreita maistereitaan perjantaina 25. toukokuuta järjestetyssä publiikissa. Toukokuussa todistuksensa sai 72 valmistunutta maisteria ja diplomi-insinööriä sekä kaksi tohtorin tutkinnon suorittanutta.
Publiikissa jaettiin tutkintotodistukset tilaisuuteen osallistuville valmistuneille. Lisäksi ohjelmaan sisältyi yliopiston rehtorin ja tiedekuntien dekaanien puheet.

Koko kuluvan lukuvuoden aikana Vaasan yliopistosta valmistuu arviolta lähes 400 maisteria. Ulkomaalaisia valmistuneista on noin 10 prosenttia.

Kaikkia lukuvuoden 2011–2012 aikana valmistuneita juhlittiin perjantai-illalla erillisessä maisterivalmistujaisjuhlassa. Ohjelmaan kuului illallistarjoilun ja puheiden lisäksi musiikkia ja iloista akateemista yhdessäoloa.