Ylimääräinen voucherhaku syksyllä 2020

Kesän ylimääräisissä voucherhauissa jäi muutama voucher käyttämättä. Avaamme nyt mahdollisuuden hakea vielä näitä muutamia Vaasan yliopiston harjoitteluvouchereita.

Voit hakea harjoitteluvoucheria, mikäli täytät voucherin saamisen ehdot (katso ehdot täältä) ja olet saanut hankittua itsellesi vuodelle 2020 sellaisen harjoittelupaikan, joka edellyttää harjoitteluvoucheria. Ennen päätöksen tekemistä opiskelijan opintojen tilanne tarkistetaan opiskelijatietojärjestelmästä. Opiskelija ei voi valmistua harjoittelun aikana. Tukea ei voi hakea takautuvasti jo alkaneeseen harjoitteluun.

Hakuaika: 7.9.-31.10.2020 tai niin kauan kuin vouchereita riittää

Hakeminen tapahtuu lähettämällä avoin hakemus osoitteeseen: harjoittelu(a)uwasa.fi

Hakemuksesta tulee käydä ilmi:

1. Hakijan nimi
  2. Opiskelijanumero
  3. Koulutusohjelma
  4. Suoritettujen opintojen opintopistemäärä (vähintään 160 op tai maisterivaihe)
  5. Työnantaja
  6. Harjoittelun ajankohta
  7. Perustelu voucherin tarpeelle

Hakemuksen toimitettuaan hakija saa täytettäväkseen harjoitteluhopsin ja työnantajalle toimitettavan työnantajatietolomakkeen. Lomakkeet tulee palauttaa viimeistään viiden (5) arkipäivän kuluessa harjoittelu(a)uwasa.fi –osoitteeseen, muuten hakemus raukeaa. Mikäli voucherin ehdot täyttyvät, hakijalle myönnetään harjoitteluvoucher (arvo 1800 €) kyseiseen harjoitteluun ja harjoittelusta laaditaan virallinen harjoittelusopimus yliopiston, työnantajan ja opiskelijan välillä Vaasan yliopiston Urapalveluiden toimesta. Hakemukset käsitellään saapumisjärjestyksessä. Tieto päätöksestä ilmoitetaan hakijoille sähköpostitse.

Lisätietoja:

harjoittelu(a)uwasa.fi
Katri Pöntinen, Urapalveluiden amanuenssi, katri.pontinen(a)uwasa.fi, puh. 029 449 8443
Sunna Vainiomaa, Urapalveluiden asiantuntija, sunna.vainiomaa(a)uwasa.fi, 029 449 8173