Vastavirrasta myötävirtaan -verkkokurssi alkaa 13.10.

Mielenterveyden keskusliiton uusi Vastavirrasta myötävirtaan -verkkokurssi on itseopiskelukurssi opiskelijoille, jotka kaipaavat tukea jaksamiseen ja uusia näkökulmia opiskeluun.
Vastavirrasta myötävirtaan -verkkokurssin introkuva

Stressiä, jaksamisen keinoja, motivaatiota, ylisuorittamista, pelkoja ja unelmia käsitellään videoina, podcasteina ja tarinoina. Lisäksi tarjolla on pieniä kokeilutehtäviä ja mahdollisuus vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia ohjatusti toisten opiskelijoiden kanssa ryhmächatissä.

Kurssin voi suorittaa omaan tahtiinsa silloin kun sopivalta tuntuu, eikä osallistuminen maksa mitään.

Mukana sisältöä suunnittelemassa ja tuottamassa on ollut suuri joukko opiskelijoita, joilla itsellään on ollut haasteita jaksamisen ja mielenterveyden kanssa opinnoissaan.

Kurssi alkaa tiistaina 13.10. klo 10, mutta mukaan voi ilmoittautua jo nyt.

Lue lisää ja ilmoittaudu Mielenterveyden keskusliiton verkkosivuilla kohdassa Toimintamme > Tapahtumat, kurssit ja koulutukset.

Tutustu myös kurssin introsivuun ja julisteeseen.