Vastaa kyselyyn koskien etäopiskelussa jaksamista

Hyvä opiskelijamme,

Kuluneen vuoden aikana kampuksen sulkeminen ja jatkuva etäopiskelu on tuonut uudenlaisia ja yllättäviäkin muutoksia opiskelijoidemme elämään. Haluamme tarjota myös etänä vetovoimaisen ja turvallisen yhteisön, johon jokainen yhteisön jäsen tuntee kuuluvansa.

Olemme avanneet kyselyn, jonka tarkoituksena on selvittää miten jaksat ja mitkä tekijät vaikuttavat etäopiskelusi onnistumiseen. Tavoitteemme on tukea jaksamistasi ja etäopiskelua mahdollisimman hyvin.

Toivomme, että ehtisit vastaamaan tutkimukseen. Vastaaminen kestää noin 15 minuuttia.

Kyselyyn pääset tästä linkistä.

Vastausaikaa on 9.12.2020 saakka.

Tutkimus toteutetaan yhteistyönä tutkimushankkeessa, josta löydät lisätietoa liitteestä. Tutkimustulosten perusteella voimme kehittää yhteisömme toimintatapoja.

Kiitos ajastasi ja vastauksestasi etukäteen,

Annukka Jokipii
vararehtori