Vastaa kyselyyn ja kerro mielipiteesi paluusta kampukselle

Marmoriportti
Tervetuloa takaisin kampukselle syksyllä 2021! Palaamme joustavasti takaisin kampukselle syyskuussa huomioiden terveys -ja turvallisuusohjeet. Tavoitteena on, että pääsemme kampukselle opiskelemaan ja tapaamaan turvallisesti toisiamme.

Tämän kyselyn avulla pyrimme saamaan selville, miten sinun etäopiskelusi on sujunut ja mikä palvelee sinua parhaiten opiskelijana tulevaisuudessa. Lisäksi kyselyn kautta sinulla on mahdollisuus nostaa esille niitä asioita, joihin toivoisit kiinnitettävän huomiota kampukselle palattaessa.

Mielipiteesi on meille erittäin tärkeä ja arvostamme vastaustasi. Pyydämme vastaamaan kyselyyn 9.5.2021 mennessä. Linkki kyselyyn on lähetetty torstaina 29.4. sähköpostiisi. Vastaaminen onnistuu helposti myös mobiilisti. Vastaamiseen kuluu aikaa n. 5–10 minuuttia.

Yhteenveto kyselyn tuloksista julkaistaan opiskelijoiden viikkokirjeessä toukokuun lopussa ja tuloksista keskustellaan rehtoraatin ja järjestöjen tapaamisissa.

Kiitos vastauksestasi!

Mikäli sinulla kysyttävää, ota yhteyttä hr-services@uwasa.fi

Ystävällisin terveisin, Muutoksen tuki -ryhmä, yliopiston johto ja HR-palvelut