Varainhankintakampanja jatkuu - Atrialta 50 000 euron lahjoitus yliopistolle

Atria Oyj on tehnyt 50 000 euron suuruisen lahjoituksen Vaasan yliopistolle. Lahjakirjat allekirjoitettiin perjantaina 21. tammikuuta yrityksen toimitiloissa Seinäjoella.
Kuvassa vasemmalta johtaja Jouko Havunen, rehtori Matti Jakobsson, Atria Oyj:n hallituksen puheenjohtaja Martti Selin sekä toimitusjohtaja Matti Tikkakoski.

- Atrialle elintarvike- ja ravitsemustiede ovat tärkeitä osa-alueita, mutta niiden yhdistäminen luontevasti suomalaisen kuluttajan arkeen on elintarviketeollisuudelle suuri haaste. Siksi haluammekin tukea monipuolisesti eri tieteenaloja, toteaa Atria Oyj:n toimitusjohtaja Matti Tikkakoski.

Vaasan yliopiston lisäksi Atria teki lahjoitukset Itä-Suomen yliopistolle sekä Etelä-Pohjanmaan korkeakoulusäätiölle.

Tikkakosken mukaan Atria pitää tärkeänä, että Suomessa on useita, elinvoimaisia yliopistoja ja korkeakouluja, jotka toimivat osaltaan alueellisen kehittämisen vetureina ja elinvoimaisten maakuntien moottoreina.