Vaasan yliopistosäätiö jakoi apurahoja

Vaasan yliopistosäätiön myöntämät tutkimusapurahat lukuvuodelle 2012–2013 jaettiin torstaina 3.5. Yliopistosäätiö myönsi Vaasan yliopiston Tutkijakoulun päätöksen mukaisesti kolme 21 000 euron suuruista apurahaa väitöskirjatöihin:
Elina Nevasaari

M.Sc. Alemu Moges Belay
Productivity improvement using concurrent engineering as competitive strategy

M.Sc. Katalin Érsek
Health policy and health economics of breast cancer prevention. A comparison between Finland and Hungary.

FM Elina Nevasaari
Bakom orden – att strukturera vetande i språkbadselevers uppsatser

Vuonna 1961 perustettu Vaasan yliopistosäätiö tukee Vaasan yliopiston kehittämistä ja sen piirissä harjoitettavaa tieteellistä tutkimusta ja opetusta. Merkittävän osan tutkimukseen suunnatusta tuesta muodostavat tutkielmaa tai jatkotutkimusta tekeville opiskelijoille myönnetyt apurahat.

Tilaisuudessa jakoivat apurahoja myös Kauppias Gustaf Svanljungin lahjoitusrahaston säätiö 56 000 euron sekä Pohjanmaan kauppakamarin Vaasan kauppakamariosasto 34 700 euron edestä. Apurahojen saajat löytyvät säätiön ja kauppakamarin omilta sivuilta.