Vaasan yliopiston ylioppilaskunta hakee edelleen tutorvastaavaa/-vastaavia

Tutorvastaavan/-vastaavien tehtävänä on vastata Vaasan yliopiston uusien opiskelijoiden tuutoroinnin järjestämisestä lukuvuonna 2013-2014.

Tutorvastaavan tehtäviin kuuluu mm. tutoreiden valinnan järjestäminen, tutoreiden kouluttamisen organisoiminen, uusien opiskelijoiden vastaanottoon liittyvän ohjelman järjestäminen yhdessä tutoreiden, ylioppilaskunnan ja Opintoasioiden kanssa sekä raportin laatiminen projektista tuutoroinnin päätyttyä.

Tehtävästä suoriutuminen edellyttää hyviä organisointi- ja ryhmätyötaitoja sekä suurien kokonaisuuksien hahmottamista. Aikaisempi tuutorointikokemus katsotaan eduksi.

Työ on projektiluontoinen ja se kattaa syksyn 2013 ja alkukevään 2014 tuutoroinnit. Toimesta maksetaan palkkiota yhteensä 1500 euroa. Ylioppilaskunnan hallitus haastattelee hakijat yhdessä yliopiston edustajan kanssa. Päätöksen valinnasta tekee ylioppilaskunnan hallitus.

Kirjalliset vapaamuotoiset hakemukset tulee toimittaa 1.3.2013 klo 12.00 mennessä ylioppilaskunnan palvelutoimistolle, sähköpostitse osoitteeseen paasihteeri@vyy.fi tai postitse osoitteeseen:

Vaasan yliopiston ylioppilaskunta
   pääsihteeri
   Yliopistonranta 5
   65200 VAASA

Haastattelut järjestetään mahdollisimman pian. Tehtävät alkavat välittömästi valinnan jälkeen. Tehtävään voi hakea yksin tai kaksi hakijaa yhdessä, jolloin palkkio jaetaan tehtävää hoitavien kesken.

Lisätietoja:
Pääsihteeri Jarkko Seppälä