Vaasan yliopiston hallituksen jäsenet vastaavat haastekampanjaan – lahjoittavat yliopistolle ...

Vaasan yliopiston tueksi käynnistynyt haastekampanja saa jatkoa. Yliopiston hallituksen kaikki jäsenet ottivat yksityishenkilöinä haasteen vastaan ja lahjoittavat Vaasan yliopistolle yhteensä 22 510 euroa.

– Vaikka hallituksen jäseninä me teemme luonnollisesti töitä yliopiston hyväksi, lahjoitus on osoitus siitä, että paikka hallituksessa on meille enemmän kuin vain työtä. Meistä jokainen tekee sen vuoksi henkilökohtaisen lahjoituksen, sanoo Vaasan yliopiston hallituksen puheenjohtaja Johnny Åkerholm.

Vaasan yliopiston hallitus puolestaan haastaa:

• Vaasan, Seinäjoen ja Kokkolan kaupunginvaltuustojen, kaupunginhallitusten ja kaupungin johtoryhmien jäsenet
  • Pohjanmaan ja Etelä-Pohjanmaan kansanedustajat ja europarlamentaarikot
  • Pohjanmaan liiton maakuntavaltuuston ja -hallituksen jäsenet

Vaasan yliopiston varainhankintakampanjan 2,5 miljoonan euron tavoitteesta on saatu tähän mennessä kerättyä hieman yli 1,5 miljoonaa. Tavoitteena on siis vielä kerätä lähes miljoona euroa Vaasan yliopiston hyväksi. Haastekampanja jatkuu varainhankintakampanjan loppuun saakka 30. kesäkuuta 2017.